sisu

Ajkiia!

Kategori: Allmänt

Idag ska vi åka till Ajkiia...! Uttalas alltså Aj-kiiiia..... (Hajar ni inte vad jag menar så får ni klura på det lite till*s*)

Vi skulle ha gjort det redan igår men Robert ändrade sig när det inte fanns nån släpvagn, och jääääklar vad putt jag blev. Jag kände mig som när BB-Jessica fick reda på att hon och Robin INTE skulle gifta sig...! =D

Men NU bär det äntligen iväg! Om 25 minuter för macken med släpvagnen öppnar inte förrän 9.
Det jag VET att vi ska köpa, är en vit hylla och en matta till Liljas rum, ett litet vägghängt vitrinskåp (om vi (jag...) hittar nåt jag gillar) att ha våra bröllopsminnen i, för vi tänkte nämligen försöka avveckla vårt stora vitrinskåp och ställa en stor bokhylla där istället.... Jag menar, vem har egentligen behov av 33 snapsglas, 8 sherryglas, 7 vinglas osv....?
Och så ska (observera SKA) jag hitta en ram till Liljas rum. Pallas som finns på FL har gjort jättefina Liljatavlor till mig, som jag ska sätta i en ram tänkte jag. Fast det är typ fyra lika stora fyrkanter, från A4-papper, och det är ett svårt mått att passa...
Men det blir nog bra ändå...

Sen får vi se vad för annat smått och gott vi hittar...! Vi ska kika på barnvagnar också.... Jäppjäpp, det har Robert looooovat....!!! =D

Hejdå på er, vi hörs!

(Och Ajkiia är ju såklart IKEA med USA:iskt uttal *S*)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: