sisu

Hälsningar och ledsna svordomar

Kategori: Allmänt

Till "Den anonyma mamman här": Åh, jag såg inte din kommentar förrän nu. Tack för ditt tack! =D Hoppas verkligen att det kändes lika bra för er som... äh, det låter som "Var det lika bra för dig som det var för mig, älskling...?" *asg* ... Men jag tackar för din kommentar, och ser fram emot att snacka igenom allt! (Det lilla jag hann vara med på, hoho) =D

Johanssons: Mmm, en pseudokissare, de är luriga de.... *s* Men hon är ju duktig som torkar sig! =D
Det blir nog bra, sörrö....!! Jag tycker att skrutti verkar vara så himla framåt, så en blöja hit eller dit ett tag till får ni försöka se mellan fingrarna på, om de stannar.... Blöjjorna alltså, inte fingrarna, HAHA...!!! *skrattar åt mig själv* =D

---------------------------

Jag är sååååå förbannat bebissugen! Det är jäkla jobbigt  - helvetes jävla satans idiotmoppenördungjävlar som kör här med sina FUUULA högljudda äckliga moppar så att det dundrar i hela huset, FÖRSVINN för faan!!!!! - för typ ALLA runt mig är faktiskt gravida ju! =(
I skrivande stund känner jag mig riktigt känslosam och ledsen och vill bara gråta... inte för att jag inte blir gravid trots många månader (inte mer än ett år, men ändå) utan för att menshelvetet inte funkar som det ska....

Förra månaden eller om det var två månader sen hade jag en mellanblödning, som var precis lika mycket som en vanlig mens. Kul.
Nu räknade jag ut att jag ska ha mens 11/8... men tyckte att ägglossningen var tidig, så BIM flyttades fram till 2/8.... Tror ni inte att jag sitter här med bruna flytningar sedan TRE jävla dagar, idag den 28/7!?!?
VARFÖR?? Vad är det för jävla fel!?

Skithelvete!!!

Börjar tro att det bara blir jag, Robert och Lilja i vår lilla familj. Och när jag tänker riktigt svart, så tänker jag att Lilja blev till på nåder... men så blev hon som hon blev oxå. Typ att hon var det närmsta en normal unge vi alls kan åstadkomma....
Därmed inte sagt att jag är ledsen över Lilja, eller att jag vill HA en normal unge, men de hoppas jag att ni förstår.

...nu när vi ändå pratar om Lilja måste jag få ta fram en stolt mamma-moment... Lilja stannade upp i det hon höll på med, pillrade på blöjan, tittade på mig, sade "Uh, uh" och tecknade "kissa"..!! DUKTIGASTE bruden i stan ju!!
Eller varför inte dra till med ett av mina nya namn på henne, det kommer ju nya hela tiden, höhö: "Lillaste Billan i stan" ...!
Kommer från smeknamnet LillaBilla....

Sen, när vi ändå är inne på detta, så brukar hon få heta rätt och slätt Billa... eller Berta, arma unge... Och det härstammar ju självklart också från ett ANNAT smeknamn, nämligen "Mitt hjärta" eller "Mammas hjärta", vilket senare blev (Och är fortfarande) Hjärta-Bärta... så nu brukar hon få höra "Berta min" när jag vill henne nåt... =)

Få se... har vi nåt mer stört smeknamn på henne tro... Njääe, tror inte det.... Såvida man inte räknar "LiljaBiljaSiljaDilja" såklart.... *s* Och "Trollunge"... men det kallar väl alla sina ungar? =D

Ska sova nu tror jag... Puhh... *andas ut* Skönt att ha fått ur mig lite ledsna tankar...

Vi har ju förresten varit på Öland i fyra dagar! I husvagn, uuunderbart! Fantastiskt väder, och campingen var ascool, från vår husvagn var det typ en kilometer till Borgholm, och 15 meter till havet...! LYX!!


KOMMENTARER:

  • Anonyma mamman här igen säger:
    2006-07-29 | 18:42:25

    Hehe ja det lät ju lite sängkammar aktikt men men jag påträffades ju med brallorna nere *flinar*
    Ja det var lika bra för mig som för dig förutom att det nog gjorde lite lite lite ondare på mig kan jag tänka mig!!

    Hehe ja du får se och få hjälp om du inte får nått BIM här... min lilla kille vill ha en kompis!!

    =)

  • Jeppan säger:
    2006-07-30 | 21:01:44

    Förstår att det kan kännas lite jobbigt att försöka och försöka och så blir alla andra gravida istället...... Men du, tänk på att du har världens gulligaste unge i stan och att nummer två liksom bara väntar på det där absoluta tillfället när allt bara är helt perfekt och då kommer h*n flytta in snabbare än du tror. Allt har ju faktiskt en mening och kanske är det så att Lilja behöver er för sig själv en liten, liten stund till men när alla är redo då kommer Lilja att bli världens duktigaste och stoltaste storasyster och ni ännu perfektare föräldrar....

    Massor av "pepp-kramar" från Jessica

  • Anonym säger:
    2006-07-30 | 22:14:06

    de där mopparna är du då inte ensam om att ogilla, vi hör de dag som natt för de bor här uppe hos oss, du vet där sydkraft var där åker de upp o ner hela dagarna och halva nätterna

  • Nettiz Plättiz säger:
    2006-07-31 | 08:41:10

    Lilla gumman. Du är ju jätteung fortfarande o har redan en tokgo unge...har ju all tid i världen på dig. Sluta stressa dig sjv så skall du se att kroppen slutar med detsamma! Pusssssokram!

  • The johanssons säger:
    2006-08-02 | 12:24:49

    Jag förstår MYCKET väl hur du känner... När den där längtan sätter in finns det inget som kan stoppa den. Finns det sedan en liten misstanke att det kan bli svårigheter ja men då blir det 10 resor värre. Att sedan ALLA runt omkring ska ha bebis , det är ju bara överjävligt!!!! Det spelar ingen roll att man har det bra är ung osv... Men du , sök hjälp !!! Justera ägglossning är ju en baggis , är det inget fel så är det ju toppen ! Kram på dig gumman

  • 888 säger:
    2006-08-04 | 08:46:47
    Bloggadress: http://www.ajcarvelli.com/3888

    On quads preferential www 888 info lock bust cut cashier grip?

  • omaha hi lo säger:
    2006-08-05 | 11:52:15
    Bloggadress: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html

    Before partypoker player reels fold online omaha hi lo ante score pairs online fishhooks?

  • baccarat säger:
    2006-08-05 | 19:36:24
    Bloggadress: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

    Viewed as bust free baccarat pool?

  • backgammon säger:
    2006-08-06 | 02:04:58
    Bloggadress: http://www.ajcarvelli.com/07/backgammon.html

    After free backgammon bottom coup dime coffeehouse rake!

  • backgammon säger:
    2006-08-06 | 02:05:43
    Bloggadress: http://www.ajcarvelli.com/07/backgammon.html

    Never free backgammon vigorish?

Kommentera inlägget här: