sisu

Tisdag

Kategori: Allmänt

Nu kör jag hårt här, tre mail redan skrivna, jag slänger ihop en blogg också, känner mig riktigt produktiv just nu...! =)
Tacktack för kommentaren, jag gissar att ni redan vet att jag uppskattar dem...??
Har funderat på att svara i min egen kommentarsruta... För så har jag sett att andra gör...

Hmm.. ska tänka lite mer på det...

Lilja har varit sååååå hängig idag... Från 8 till 17 drack hon EN flaska välling... inte ens vatten gick ner... hon har glidit mellan sömn och vakenhet hela dagen, vi låg i soffan och tittade på Sound of Music.
Gud vad jag grät till vissa scener, snacka om känslig man är alltså...! Men, har man nära till gråt har man väl nära till skratt också, och det är ju trevligt... *s*

Jag har skaffat PLUS-tjänst på FL och det är så KUL! Jag gör massa omröstningar och fipplar massor...! Skiiitkul!!

Vi tog urinprov på Lilja idag... det ligger i kylen, jag hoppas det håller tills imorrn...

Puss på er alla!!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: