sisu

Glad dag idag!

Kategori: Allmänt

Whohohoooo!!
Ska på intervju på fredag! På en förskola, småbarnsgrupp (min absoluta favoritålder!) en barnskötartjönst på 75%!
I Växjö, så det är ju en bra bit att åka, men det känns som ett asbra jobb - till skillnad från the fucking A-kassa som jag HAAAATAR att böka med...!!

Han sade att de behöver någon redan från måndag, så hoppet är ju STORT på att just JAG ska få det!! =D
Om det är så akut med att de behöver nån, tänkte jag försöka fläska på ordentligt vid lönesnacket så får vi se vart det slutar... *s*

-------------------------------

Vi kollade på The House idag igen! We looooove it!! Det finns en till intresserad, som har gett bud, och nu har vi budat över med en tiotusing... Åh guuuud vad glad jag blir om vi får detta!!!!

-------------------------------

Lilja och hennes kusse Emmie är rätt söta alltså... De har inte lekt så mycket tillsammans förut, alltså inte brytt sig så mycket om varandra. Iallafall har inte Lilja brytt sig om Emmie.
Men nu... minsann... nu kan man i deras värsta ögonblick längta tillbaka till den tiden då de inte brydde sig.... *himlar med ögonen*

För nuuuu, så fort de träffas, så ökar fötternas rörelsemönster med 50 km/h, deras röster höjs med cirka 100 decibel, och kisar man så ser man dem inte ens, för de larvar runt runt runt fort fort fort så gott som oavbrutet.

Det är som att Emmie hamnar på Liljas nivå , men att Lilja samtidigt tar efter Emmie... och det är ingen bra kombination.... *s*
Tramsigt, högljutt och röjigt..... Vad vi älskar våra små! =)

Fast jag är såklart glad över att de har skoj ihop... =)

KOMMENTARER:

  • gabby säger:
    2006-09-27 | 22:28:19
    Bloggadress: http://www.gabbsansthlm.blogg.se

    ska oxå på intervju på fre :)

  • Maggi Hopp säger:
    2006-09-27 | 22:43:30

    Amen det låter ju UNDERBART. Alltihopa!! :-D

  • G säger:
    2006-09-27 | 22:43:32
    Bloggadress: http://gabbsansthlm.blogg.se

    hittade dig på senaste inlägg :)

  • Magnus säger:
    2006-09-28 | 15:15:07
    Bloggadress: http://timetokillistimetospill.blogg.se

    Jag cyklar ibland.

    Och ibland åker jag tunnelbana.

    Jag går också. Kanske gör jag det allra mest. Vem vet.

  • Kris säger:
    2006-09-28 | 15:16:19

    Hoppas att du får jobbet!
    Lycka till!

Kommentera inlägget här: