sisu

Lilja ammar

Kategori: Allmänt

Hehe, Lilja är så himla söt...!! =)

I helgen gick hon omkring med sin docka, och drog upp tröjan lite då och då. Först trodde jag att hon helt enkelt jämförde hennes egen mage med navel, med dockans mage och sådär...

Men sen såg jag att hon gjorde precis samma sak hela tiden - då slog det mig - hon ammar ju!
Hon sitter med dockan i knät (förutom igår, då hon avancerade lite och lade dockan på vardagsrumsbordet och stod framför... *s*), drar upp tröjan så långt hon kan, en bit ovanför naveln, sen tar hon dockan, trycker den mot sig och lutar sig över dockan så att den, om det vore en riktig bebis, totalt skulle kvävas.... *s* Sen sitter hon så en stund, ooch ibland tecknar hon även "äta"....

Huuur söt är hon på en skala!?!? =D

.................................

Igår var vi i Västervik och hämtade Liljas nya skor och nattskena.
Jag tänkte passa på att gå på bokrean, men jag kom hem med sex par strumpor till Lilja, en ny mössa till Lilja (som inte ens matchar några av hennes utekläder, men den var så söt, så jag var tvungen...) sminkborttagning och ansiktskräm från Weleda och enda enda ynklig bok... =)

Lilja blev för övrigt jätteförtjust i sina nya skor, vita och ljusrosa gympadojor typ, hon blev arg när hon inte fick ha dem på sig när vi skulle gå från Ortopedtekniska, och när vi kom hem och hon skulle visa Robert sina nya skor, ville hon ha på sig dem igen...!

Bilder kommer förhoppningsvis ikväll, på mina fynd från igår, och så magbild för v 21!

KOMMENTARER:

  • Nettiz Plättiz Lingonsylt säger:
    2007-03-01 | 11:37:05

    Åh hon är ju bara för söt lilltjejen!! =) Var så länge sen man såg er (bröllopet) så jag blir lika förundrad varje gång jag ser bilder över hur stor hon har blivit! Helt sanslöst vad tiden går!!.. Hoppas ni under detta år tar en liten husvagnstur neråt Skåne så man får se er live =) Stoooora kramar (från en nättiz plättiz som renoverar o flyttstökar upp över öronen....;)

  • Valérie säger:
    2007-03-03 | 15:59:45

    Hur går det med magen och allt? Länge sedan sist!! Kram

Kommentera inlägget här: