sisu

En god natts sömn...

Kategori: Allmänt

Jahopp... inget ont inatt... jäkla skit då...

Det hade varit så trevligt att ha en liten bebis på armen alltså... men det verkar dröja.... 

Dock har jag börjat oroa mig... det känns som att det inte kommer gå bra... som att bebbe kommer att lämna oss...
Den känslan oroar mig, för jag har inte varit orolig och nojig alls under denna graviditet i stort sett, men NU kommer det... Jag blir nervös så fort jag vaknar och bebbe inte rör sig i magen och när den börjar böka, så blir jag så lättad och lycklig...

Det känns för bra för att vara sant på nåt vis, att vi ska få en bebis till.... Hoppas att jag har fel...

KOMMENTARER:

  • Valérie säger:
    2007-06-27 | 15:39:18

    Verkligen bara ensaka promilles chans
    att det inte gör det ju rent statistiskt!! Det är klart att det kommer att gå bra!!!

Kommentera inlägget här: