sisu

Hejdå Robert...

Kategori: Allmänt

Robert jobbar en bit bort.... närmare bestämt 13 mil hemifrån, så han sover i husvagn i veckorna som en annan Trailor Trash... =D
Skulle jag få för mig att börja föda barn mitt i veckan, så möts vi bara i Växjö, 10 mil för honom att åka, 7 mil för mig.
Skulle jag få för mig att föda på en helg, när han är hemma i huset, så åker vi tillsammans till Västervik, 11 mil enkel resa.

Skulle jag däremot få för mig att föda barn mellan klockan 14 idag och 18 imorgon.... så blir det lite mer problematiskt, för då är Robert NÅGONSTANS i Sverige...

Han drar nämligen upp till Norrland med tåg idag, för att köpa bil... Kommer fram klockan 7 imorgon bitti och sen ska han ner igen med bilen och det skulle inte förvåna mig om allt drar igång inatt bara för det....

Meeeen å andra sidan så känner bittra jag att den här ungen ALDRIG kommer att komma ut, iallafall inte innan BF, så det känns rätt lugnt...

Men lite trist är det.

Och nej, som ni säkert redan har klurat ut, inget har hänt i magen, whatsoever.....

KOMMENTARER:

  • FiFi säger:
    2007-06-29 | 18:13:43
    Bloggadress: http://sofies.webblogg.se

    Det är väl bara att hålla tummarna att bebbe tajmar in det bra då, så att det passar båda förldrarnas schema.

Kommentera inlägget här: