sisu

Galet!

Kategori: Allmänt

Om bara några TIMMAR kommer Robert hem - för att stanna!! Nu ska vi ALDRIG mer vara ifrån varandra, sanna mina ord!!!
Guuuud så skönt det ska bli att faktiskt träffa sin make VARENDA dag och så himla skönt det ska bli att inte ha ensamt ansvar för kidsen hela veckan...! Att kunna äta sin mat i lugn och ro ÄVEN om Eskil vill vara i famnen - för någon ANNAN kan ta honom! LYX!

Robert kommer runt 19, och så ska vi väl troligtvis packa en del. Sedan består hela fredagen av packa packa packa och på lördag morgon DRAR VI!!

Jag ser såååå fram emot detta, det enda molnet på den soliga himlen är stackars Lilja.... =( Men så länge hon märker att vi tycker att hela situationen är okej, så tror jag att hon accepterar det fint.

Men som sagt, saknad kommer det nog bli, av dels dagis och dels all släkt vi har här... typ ALL Liljas släkt bor ju här i byn...
Men den 17 november kommer vi tillbaka, då är det fest! Tjohoo, paaaartyyyy...!! =D Dock ska jag inte dricka något eftersom jag ammar, men jag ska iallafall hitta något fint att ta på mig och sminka mig och DANSA...!!! =D

Puss på er!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2007-11-01 | 20:50:40

    Måste säga att jag diggar din blogg fett! Men det har du väl redan fattat, sååå ofta som jag är inne och "snokar" på din sida!
    Lycka till med flytten!

  • Nikki säger:
    2007-11-03 | 16:00:25
    Bloggadress: http://nikki73.blogspot.com/

    Åh så härligt för er att få vara en HEL familj igen HELA tiden och inte bara på helgerna!

    Kram

    Nikki

  • veronica s säger:
    2007-11-03 | 21:07:20

    Jasså ni har gett er av nu, då önskar jag er Lycka till i den nya bostaden. Hoppas vi ses snart igen. Annars får du lägga ut lite bilder då o då så vi får se hur barna växer =)

  • Nettiz Plättis säger:
    2007-11-05 | 22:28:23

    Så roligt för er att vara samlade på ett ställe!!! =) Underbart! =) Uppdatera mig gärna på den nya adressen så jag kan hitta fram med ett brev =) Kramis!

Kommentera inlägget här: