sisu

Kiss

Kategori: Allmänt

Onsdag kväll, 21.30, Lilja skriker, jag går in till henne och sätter mig på sängkanten. Säger:

- Lilja, vill du kissa?

Tystnad

- Vill du kissa?
- Mmmmmmmm.....
- Kom då, så hjälper mamma dig.

Tystnad

- Lilja... vill du kissa?
- Mmmmmmmmmmmmmmm......
- Kom, mamma hjälper dig. Kom hjärtat.
- ZZZZZZZZ................

Så nu sitter jag här igen utan att ha varit med Lilja på toa. Förhoppningsvis vaknar hon igen om hon behöver kissa, eller så lyckas hon hålla sig ända till imorgon bitti.
Tre dagar i sträck nu har hon vaknat med torr blöja, jippi!!

Och TACK för kommentarer! Ni är så kloka, mina läsare! Det är skönt att läsa om allt ni skriver till mig, vare sig det är någon som har upplevt samma sak som jag, eller det är råd som ges...! Tack!

KOMMENTARER:

  • The johanssons säger:
    2007-11-01 | 00:00:23

    Bästa tjejen !!!

Kommentera inlägget här: