sisu

Lite gamla bilder... (Inte mossgamla alltså, utan några veckor bara...)

Kategori: Foton


Lilja har varit omtänksam och erbjudit Pipplisin massa vindruvor...!
18901-326


Syskonen Sisusson (INTE Svensson, Dimitra...;o)) i fint samspråk.
18901-325


Liten Lilja sover i soffan
18901-324


Första tandborstningen! Det är fortfarande lika kul!
18901-323



Eskil ligger på mage och Lilja tror att "Nu ska Eskil sova så jag bankar
honom i rumpan som mamma brukar göra...!" ... *s*
Eskil blir lite missnöjd då.
18901-322


Förberedd för några timmar på balkongen i vintras.
18901-321


Skit! Sned bild! Men det är iallafall en bild på en Eskil som ivrigt vill åt
fågeln, och en orolig storasyster som försöker stoppa honom...!
18901-320

Eskil iklädd sunkiga "hemmakläder" tagen på bar gärning vid stereon...!
18901-319


KOMMENTARER:

  • Lisa säger:
    2008-04-29 | 22:42:38
    Bloggadress: http://lis.blogg.se

    Haha, gulliga dom är! Fint med druvorna som hängde på burpinnarna. Har ni gett dem kokt ägg nån gång? Min pappa har sju nymfisar (fåglar, inte sexgalningar) och de älskar ägg... Sjukt nog.

  • mona säger:
    2008-04-30 | 11:51:36

    Jaa, jag tror han har blivit erbjuden kokt ägg, men det var inte så intressant. Däremot gillar han kött! Livsfarlig kannibal-fågel! Är i barnens tallrikar och försöker nalla! Potatis får han, men den ratar han, han vill åt köttet.

  • Anonym säger:
    2008-05-01 | 21:32:01

    Oj vad lika de är syster och bror fast bror inte har något "knas"!!!!! Ja du förstår nog vad jag menar *S* Kul med bilder! Jättesöta barn! Men du, blir orolig när jag ser Liljas knutna hand buffa lillebror inte gör väl mamma så? HA! HA!

    Nikki

  • Emmeli säger:
    2008-05-22 | 22:43:22

    Hej!
    Vilken Underbar bildblogg!
    Brukar inte vara så intresserad av okända bloggar(e) men jag kunde inte sluta kika. Känndes nästan som man kände er mot slutet :)
    Underbart vackra barn! ;)

    Nu ska jag inte störa mer.. :)
    Tack för mej!

    (emmeliozol på FL)

Kommentera inlägget här: