sisu

Tack mamma och pappa för den förstörda smaken!

Kategori: Allmänt

Häromdagen köpte Robert naturgodis till mig, och i påsen låg bland annat nötter med överdrag av pepparrot.
Spännande spännande tyckte jag, och stoppade en i munnen, och genast fick jag en uppenbarelse av en gädda framför mig!

En tillagad gädda på ett fat, med huvudet kvar och allt, och blå ögon som ligger där i det döda huvudet och glänser.

Tack mamma och pappa. Tack så jävla mycket för gäddan med potatis och pepparrotssås ni serverade när jag var liten. Nu kan jag aldrig mer äta NÅT annat med pepparrot, för då ser jag bara den döda gäddan framför mig!

Suck. I-landsproblem, det är sånt man skaffar sig när man har ett så perfekt och räkmackigt liv att man bara MÅSTE klaga på NÅNTING. Och gädd-pepparrots-bekymret är ett skolboksexempel på ett I-landsproblem. =)

KOMMENTARER:

  • Dimitra säger:
    2008-02-25 | 13:44:23

    Men BLÄ! Förstår dig fullständigt :-(

  • Mona säger:
    2008-02-25 | 22:10:33

    Tack! Det är hemskt!

  • Monica säger:
    2008-02-25 | 22:17:46
    Bloggadress: http://gealachs.blogg.se

    Ja, det finns sådana där smakupplevelser som sätter sig, tråkigt nog...

Kommentera inlägget här: