sisu

Jag lever!

Kategori: Böcker jag läst

Jo, jag lovar, jag lever i allra högsta grad! Men vi har levt trailor-trash-liv i typ tio dagar, och innan dess var jag ju på det där lägret jag skrev om...! Datorn har inte varit högt prioriterad...
Men igår åkte vi hem för att gå på grillpartaj och nu stannar vi hemma!

Jag ska plugga i höst, har inte velat skriva nåt om det, av rädslan att jinxa det, men om två år är jag förhoppningsvis vårdadministratör, dvs en uppgraderad version av läkarsekreterare, jäjj! (Eller hur faaaasiken man nu stavar till det engelska uttrycket som låter så....!!)

I won´t be a stranger! (Även om jag har lovat mig själv att försöka dra ner på datortiden... men bloggande och uppdatering i min favvotråd på FL ligger på delad förstaplats av viktiga saker att göra på nätet!)

Puss på er!!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-07-13 | 11:43:57

    Yay! Både för att förklara hur det stavas...o för pluggeriet! =)



    ...o med uppdateringar menar vi bröllopsfoton oxå....o historien som du sa var så rolig! ;)



    pussokraaaaam!

  • nettiz säger:
    2008-07-13 | 11:45:03

    antar att du förstod att kommentaren var min....=)

  • ida säger:
    2008-07-17 | 21:54:24
    Bloggadress: http://1vuxen2barn.blogspot.com

    Grattis till plugget! Det kommer gå finemang! =)

Kommentera inlägget här: