sisu

Sömnlös...

Kategori: Böcker jag läst

Jag vet inte om jag har sovit för länge idag (kom i säng vid 1.30 igår - vaknade 9 imorse  - slumrade nån kvart på soffan mitt på dagen - gick och lade mig 22.30) men jag kan inte somna. Låg i sängen i 20 minuter med barn och make sussandes runtomkring mig, men jag kunde inte för mitt liv komma till ro!
De är lätträknade, kvällarna jag har legat sömnlös, och av totalt okänd anledning är denna kväll en sådan...

Till en början var jag glad, för jag kunde ligga och tänka på ditt och datt utan att somna ifrån mina tankar, men sen... när jag var färdigtänkt... så var jag fortfarande inte alls sömnig.
Känner mig rastlös, ingen ro i kroppen... känns som att jag går och väntar på nåt...
Visst, jag ska på läger imorrn, med Lilja, och lämna Eskil hemma med Robert, så det KAN ju vara det som stör, men jag har aldrig haft resfeber förut... kanske är det tanken på att lämna Eskil i fyra hela dagar... Vet inte... Irriterande är det iallafall...

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-06-29 | 09:03:11

    Lägg ner Eskil, han är väl inte med okända, eller?

    Inger

  • Mona säger:
    2008-06-29 | 10:08:09

    Nää, men jag kanske kommer att SAKNA honom... Tro inte alltid det värsta, hörrö...!

  • Dimitra säger:
    2008-06-29 | 14:24:37

    Ha det riktigt trevligt där borta <3

  • nettiz säger:
    2008-06-29 | 17:00:05

    Nu du! Nu är det bara att gå in på bloggen för redogörelse från bröllopet! =)



    KRam

  • The johanssons säger:
    2008-07-07 | 08:47:17

    De har väl inte kidnappat dig den där religösa sekten`? orolig

  • Valerie säger:
    2008-07-07 | 21:38:38

    Vart har du tagit vägen??

Kommentera inlägget här: