sisu

Mina barn

Kategori: Allmänt

Eskil står själv, whohoo, grymmaste snubben! Dessutom tecknar han "lampa" och är meeegasöt när man kommer med tandborsten, för den gillar han! Han sliter ut nappen ur munnen och gapar och ler!

Och Lilja, stora tjejen! Hon är så stor liksom, så fyra år...! Vilket hon ju fyller om tre veckor, helt gaaaalet!! En stor tjej som håller för öronen och säger SCCHHH!! när lillebroren skriker...

Ja, sen har jag ju inte fler barn. Och det lär inte komma några heller, för faktum är att jag och Robert är TOTALT nöjda som det är...! Idag konstaterade vi att vi har en viss längtan tills när de är utflugna och det bara blir vi igen, egomamman och egopappan... Ja, vi är så nöjda så.

KOMMENTARER:

  • Dimitra säger:
    2008-05-30 | 08:30:44

    "Och det lär inte komma några heller, för faktum är att jag och Robert är TOTALT nöjda som det är...!"

    Ska kasta tillbaka den här kommentaren om ett par år ;-)

    Grattis till två stora barn. Det smäller bara till så är de obstinata tonåringar :-D

  • Mona säger:
    2008-05-30 | 10:13:25

    Hahaha...! Det kaaaaanske kaaaaaanske kan komma på tal ett barn till (troligtvis från min sida då) men jag tror att vi i samråd sätter stopp... såvida det inte blir nåt oplanerat, sånt kan man ju aldrig styra över.... =D

Kommentera inlägget här: