sisu

Åhh...

Kategori: Böcker jag läst

Arrghh, jag har så mycket känslor, så många ljuvliga lyckokänslor just nu, men jag kan helt enkelt inte få ner dem i ord! Jag är så rackarns lycklig över mina fina fina barn, det finns ingen hejd på hur lyckligt lottad jag känner mig som har dem, och jag är så fantastiskt lycklig över mitt alldeles prima äktenskap! Okej - äktenskap, det var ett vuxet ord - jag tror jag väljer ordet "förhållande" istället... Lycklig över mitt superbra förhållande med Robert!
Bortsett från vissa väldigt frustrerande biverkkningar av min nyinsatta p-stav är jag så fantastiskt nöjd med mitt förhållande!

All denna lycka jag känner skulle jag så hjärtans gärna vilja dela med mig av - ge små exempel från stunder då jag har känt hjärtat hoppa till av kärlek, eller fjärilar fladdra till i magen av stolthet... men minnet är kort - när kvällen kommer med tid att sitta och blogga, minns jag inte de där härliga stunderna. Eller, måhända jag minns dem, men känslan från dem är inte färsk längre, och det känns omöjligt att få ner rätt ord att förklara med...

Så ni får ta mig på mitt ord när jag säger att jag är ofantligt stolt och lycklig över mina fina fina barn, min underbare make och hela mitt liv!! =)

KOMMENTARER:

  • Dimitra säger:
    2008-10-28 | 02:13:35

    Jag tror dig :-) Perfekt att du har en hel rad guldkorn att fiska fram ur minnet när vardagstressen är som värst eller när ungar och make trotsar :-D



    Och ljuvligt lycka....jo den börjar sippra fram här med allt oftare så jag anar lite grann vad som väntar när jag läser ditt fina blogginlägg :-)

  • Mona säger:
    2008-10-28 | 21:48:20
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Dimitra: Åååh, så härligt att det börjar sippra lycka hos dig med...! Är så himla glad för er skull!

    Och jo - det är bra att ha guldkorn att vaska fram när saker tryter.. s

Kommentera inlägget här: