sisu

Utkast: Har hetspluggat ...

Kategori: Böcker jag läst

Har hetspluggat Excel nu medan sjukle-Eskil har sovit - faaaasen vad krångligt det är - hittar ju för sjutton INGENTING i våra instruktioner....! Men jag får ta hjälp av mina klasskamrater, iallafall de stackare som har addat mig på Facebook... =)

Men nu är Eskebeske vaken, och det är dags för makaronipudding-lagande...!

......
.................
.
.
.
.........
.
.
.
.........
.
.


Jaa, nääe... kommer inte på nåt mer att skriva... sorry... men bättre lite än inget, eller?

Och jo, benet är bättre också. Lite ont, ganska svullet, lite rött, det sprider sig fortfarande sakta men säkert, nu är hela baksidan av vaden röd, men jag tror det är på bättringsvägen. Om två tabletter har jag penicillinat i tre dygn. Heja mig och heja tabletternas verkan!

-----------------------------------------------

Uppdatering: Eskil är världens sötaste kille: han spankulerar omkring här hemma och leker själv i sitt rum och sitter just nu på golvet och läser en bok samtidigt som han sjunher eller pratar eller nåt och han skrattar och busar och jag ser INGET av gamla skrik-gnäll-sur-Eskil som jag fick äran att ha hand om under mammaledigheten...! Dagis har gjort honom gott! =)

SKulle göra makaronipudding idag. Jo tjena, mitt i matlagningen upptäcker jag att vi INTE HAR NÅGRA MAKARONER....!! Vad är det?! Har inte alla hushåll i hela jävla Sverige makaroner i sina skafferier JÄMT?!? Nejdånejdå, inte vi...! *mutter mutter*
Jag fick ösa i spaghetti i stället....

KOMMENTARER:

  • Nettiz plättiz säger:
    2008-09-25 | 15:28:21

    Tihi...då är vi två - inga makaroner här heller...men massa andra skojiga former: skruvar, band-, etc =)



    Tips nästa gång du inte vet vad du skall skriva - roliga historien ;))



    Fint att penicillinet börjar verka. Brukar ju börja kicka in på allvar efter 5 dgr.



    Pussokram!

  • Mona säger:
    2008-09-25 | 20:04:47

    Nettiz: Jaa, men jag måste ju ha tid med, det tar säkert 5-7 minuter att plita ner den...! Men snart så!! =)

Kommentera inlägget här: