sisu

Köket!!

Kategori: Inredning/Nya lägenheten

I slutet av förra veckan kilade jag upp till vår blivande lägenhet och halade upp en kamera ur väskan för att fota det  nästan-klara köket! Visst blir det fint?! Men finn ett fel med bilden överst... Det är lite svårt att se på den här bilden, men om jag hintar fågel och vänster.... Felet ska iallafall ändras, tur att byggnadsarbetarna uppmärksammade det, för jag hade INTE sett det om jag inte hade fått det påtalat för mig... =D

Bilden under visar såna där stora lådor - najs!!




KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-04-26 | 21:38:32

    Jag har stirrat länge på bilden och fattar inte vad felet är? Är säkert halvblind. Det enda "konstiga" jag ser är på högra sidan på mitten där gaveln går för långt ner på överskåpen?

    Snyggt kök blir det i alla fall

    Sanna

  • sanna säger:
    2009-04-26 | 21:40:03

    Jag har stirrat länge på bilden och fattar inte vad felet är? Är säkert halvblind. Det enda "konstiga" jag ser är på högra sidan på mitten där gaveln går för långt ner på överskåpen?

    Snyggt kök blir det i alla fall

    Sanna

  • sanna säger:
    2009-04-26 | 21:41:13

    Jag har stirrat länge på bilden och fattar inte vad felet är? Är säkert halvblind. Det enda "konstiga" jag ser är på högra sidan på mitten där gaveln går för långt ner på överskåpen?

    Snyggt kök blir det i alla fall

    Sanna

  • Berit säger:
    2009-04-27 | 18:45:33
    Bloggadress: http://kletskiten.wordpress.com

    Sanna: Sluta genast att stirra! Du har ju hakat upp dig, för bövelen! Step away from the tangentbord!

  • Mona säger:
    2009-04-27 | 19:56:25
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Sanna: Hehe, som sagt, det är inte jättelätt att se på bilden... =) Men vad menar du med "Högra sidan på mitten?" Precis till höger i bilden, eller...?



    Berit: Bra att du styr upp lite här i bloggen, men ser DU felet? =D

  • Sofie säger:
    2009-04-27 | 22:06:01
    Bloggadress: http://sofies.webblogg.se/

    Jag håller med Sanna, ser inte vad som är felet!

    Är det att det inte är någon tapet på väggen ovanför kaklet, eller är det fel färg?! Berätta, berätta!!!

  • sanna säger:
    2009-05-05 | 12:48:12

    Jag menade den där gaveln i bok (eller vad det nu är?)på överskåpet till höger i bild, att den går ner längre än vad överskåpet gör (ca 7 cm). Men det kanske ska vara så?

    Sanna

  • Minna-mu säger:
    2009-05-23 | 08:16:22

    Ja en annan ser då rakt inte felet men jag är nog halvblind ju!!!



    Du jag behöver prata med dig om en sak varför är du aldrig på MSN ;0) VIKTIGT!!!! KUL OCH GAHHHHH

Kommentera inlägget här: