sisu

Sommarlov

Kategori: Allmänt

Mina vänner, det är sommarlov. Inga böcker att vara TVUNGEN att läsa och inga fakta att vara TVUNGEN att få in i skallen. Som ett resultat av det, plöjer jag mängder av skönlitterära böcker för att jag har varit så svältfödd på sånt sedan augusti 2008 och finner mig således långt från datorn. Flera kvällar i rad när jag har gått och lagt mig (för att läsa bara liiite till i dagens aktuella bok!) inser jag att jag knappt har rört datorn. Chockerande för att vara jag, men rätt avkopplande.

Så, vänner, ni kommer nog inte få se så mycket av mig under sommaren. Men när skolan börjar igen, när jag (förhoppningsvis) får två dagars hemmastudier per vecka - då minsann, kommer bloggen att blomstra! =)

Så tills dess - ha en underbar sommar!! =D

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2009-06-21 | 14:04:45

    Nääääääääääääääääääääääääääääääääääää! Hur ska jag klara mig om du inte ska sitta vid datorn på hela sommaren? <3

  • Berit säger:
    2009-06-21 | 16:21:20
    Bloggadress: http://www.kletskiten.wordpress.com

    Kom tillbaka!!!! :-)

    Ha en riktigt härlig sommar, du också!

  • Daniel säger:
    2009-06-24 | 00:01:21
    Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/

    Njut av sommaren nu!

  • Dino säger:
    2009-06-25 | 08:27:56
    Bloggadress: http://dino78.blogspot.com

    Nej, du måste blogga så jag kan skratta åt dina roliga inlägg! :-D



    Ja, min Vimmerbyresa gick av stapeln direkt efter att jag skrev inlägget så jag var helt omedveten om att du bara fanns 7 mil bort. Hade jag vetat det så hade jag ju självfallet varit tvungen att träffa dig!

  • Nettiz säger:
    2009-07-06 | 10:20:19

    Trevlig sommar vännen! Kanske dimper det ner ett brev i brevlådan hos Nettiz snart?? hoppas. Grattis till Eskebeske i efterskott förresten!



    Kramkram

Kommentera inlägget här: