sisu

Fredag!

Kategori: Allmänt

Är fortfarande vansinnigt trött, men jag hoppas det går över snart...!!

Har haft hemmadag idag, och har skrivit SKEETAMYCKET! Knåpat ihop rapporten och fixat och trixat, och jag har faktiskt inget mer att skriva in nu, så skööönt...! Alltså - jag är inte klar, jag har bara inte mer svar på mina uppgifter... det kommer, det är ju fyra veckor kvar... =)

På måndag ska jag vara med på en knäplastik, fattar ni hur impad jag är över det?! Fattar ni även hur pinsamt det kommer bli när jag svimmar rätt in i knät på den stackars sövda männskan...?? =D

Idag är det fredag - jaaaa!! Jag kan inget mer göra i skolarbete - jaaaa!! Vi ska flytta snart - jaaa!!! Nu ska jag bara se till att bli lite piggare, sen leker livet! Jag tänkte (för ungefär niohundrasjuttonde gången) försöka mig på att meditera lite...! Wish me luck!

KOMMENTARER:

  • Viktoria säger:
    2009-03-27 | 17:29:08
    Bloggadress: http://morrdraken.blogspot.com

    Men alltså hallå! Nu får jag totalpanik - jag har inte rapportat alls än, typ. *gaaaah* Å andra sidan har jag typ inte gjort några av uppgifterna än heller. På vårdcentralen är det liiite svårare att bestämma vad en normalpatient är liksom. Undrans hur många man får ha med utan att Ewa tycker att det är för många. ;o)

  • Anonym säger:
    2009-03-27 | 21:08:46

    Ääääh, inte panika, det är som sagt massa veckor kvar ju...! =D

  • Berit säger:
    2009-03-27 | 23:18:01
    Bloggadress: http://kletskiten.wordpress.com

    Nu blev jag faktiskt lite avis. Jag hade mer än gärna snott din plats vid knäplastiken. Gudars vad häftigt!

Kommentera inlägget här: