sisu

Fredrik och jag

Kategori: Böcker jag läst

Som de flesta andra svenskar (människor i hela världen?) har jag och Robert
vänner som är lätt homofobiska. Eller svårt homofobiska.

Det finns en låt med tillhörande video som jag och karln min tycker är
alldeles underbar, bra låt, lite catchy på nåt vis, snubben som sjunger
har bra röst - och så är det ju det här med videon.

Vi tycker enbart att den är jävligt skön. Men de homofobvänner vi har
klarar knappt eller inte alls att se klart hela! Det är vansinnigt roligt att
bevittna hur obekväma de blir, moahahahaaa...!

Se och njut!


KOMMENTARER:

  • Nettiz Plättiz Lingonsylt säger:
    2009-03-10 | 13:24:42

    Hahaha..hysteriskt kul ju!!! =))))



    Förstår verkligen inte folk med inskränkta tankar! Trist att sånt fortfarande finns!

  • Berit säger:
    2009-03-10 | 16:11:29
    Bloggadress: http://kletskiten.wordpress.com

    Själv har jag jäkligt svårt för homofober. Tror nog att de är sjuka på något vis...Undrar om man kan bota dem med förbön ;-)

  • farfar säger:
    2009-03-10 | 16:38:49

    Tyvärr går det inte längre att se klippet, det verkar vara borttaget på Youtube. Har du något namn på det?



    Farfar

  • Mona säger:
    2009-03-10 | 16:47:35
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Nettiz: Ja, det är jätteknasigt... Folk är folk är folk liksom...!



    Berit: Absolut! Förbön kan bota ALLT!



    Farfar: Jomen jag ser det ju nu........ Testa att kolla själv då - youtube.com, sedan "Fredrik och jag" och så är det det första klippet som kommer upp. =)

  • Viktoria säger:
    2009-03-10 | 17:40:23
    Bloggadress: http://morrdraken.blogspot.com

    Jag ser klippet också! :)



    Måste bara - med en homosexuell svåger och en svägerska som tillhör Jehovas vittnen har vi ganska spännande familjemiddagar lite då och då. ;o)



    Jag ser svågern och hans sambo som en klar fördel i vår familj och hoppas innerligt att mina barn växer upp med en vettig inställning till mänskligheten över huvud taget. :)

  • Mona säger:
    2009-03-10 | 17:58:09
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Viktoria: Haha, kan förstå att det är lite spännande.... =D

    Tänker absolut göra så klart som möjligt för mina ungar att killar kan vara kära i tjejer och killar och tjejer kan vara kära i killar och tjejer och att det är aaaaalldeles normaaaaalt...!!=D

  • Viktoria säger:
    2009-03-10 | 19:28:44
    Bloggadress: http://morrdraken.blogspot.com

    Haha, jag kan hyra ut svågern med sambo för att förevisa hur normalt det är. :o) fnissar



    Wille sa för ett tag sedan något om när farbror xx får en fru och då får de barn - vi har liksom mer väntat på att HAN ska komma med frågor innan - för att han ska vara mogen att ta in diskussionen typ. Men då kunde jag inte låta bli - så jag sa "nja, xx blir kär i killar så han kommer inte skaffa sig någon fru". Willes reaktion var bara ett "jaha, men då får han väl skaffa sig en man då". Ungar är så härliga - inga konstigheter där inte. :)

  • Valérie säger:
    2009-03-10 | 21:51:06

    Usch vilken vidrig video! Kunde inte ens titta klart på den! Perverst

  • Mona säger:
    2009-03-11 | 06:58:08
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Snälla snälla Valérie - säg att du skojar!

Kommentera inlägget här: