sisu

Öh... hej... =)

Kategori: Allmänt

Kära vänner och okända vänner och snokare och alla andra - jag är hemskt ledsen över att jag inte skriver nåt... Vet inte riktigt varför, är nog nere i en bloggsvacka. Låter dock mycket mer allvarligt än det är. Det KAN bero på att skolan känns lite intensiv nu - imorgon har jag ett läxförhör (det SISTA av typ tretton stycken, på medicinska termer och morfem!!!), fyra dagar senare har jag tenta på 100 ord sammansatta av morfem och så ska jag sätta rätt ändelse på tio latinska diagnoser, och fem dagar efter det har jag tenta i anatomi och sjukdomslära.

PLUS att vi ju har flyttat och jag vill bara städa och städa och PLUS att vi har två gullefjun som bråkar typ jämt, både med oss och med varandra...

Så mer uppdatering än så blir det inte... Jag återkommer snaaaart...!

Och Minna - inboxa mig på Facebook! Jag har häääärliga aningar om vad det kan vara dock...!!! =D

KOMMENTARER:

  • Berit säger:
    2009-05-25 | 23:02:35
    Bloggadress: http://www.wordpress.com

    Välkommen tillbaka!

    Skönt att höra att allt är bra!

    Hoppas att flytten flyter på bra och att ni snart är hemmastadda!

  • Mona säger:
    2009-05-26 | 12:43:26
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Berit: Tackartack! Flytten är färdigfluten och nu är det den gamla vanliga röran därhemma...! =D

Kommentera inlägget här: