sisu

Panik!

Kategori: Allmänt

Igår snöt jag mig och sen slängde jag papperet i toan och sen spolade jag. VAD HÄNDER DÅ?! Jo - en av Monas största skräcker händer!

DET BLIR STOPP I TOALETTEN!

Jag spolade och sen bara såååååg jag hur vattennivån saaaakta steg och steg och steg....! Jag blev lätt hysterisk och rusade ut till Robert och förklarade stammande och mycket upprört situationen. För mitt inre såg jag hur vattennivån fortsatte stiga, tills det sipprade ut från toan, och fyllde toagolvet, tog sig ut i hallen, ut i vardagsrummet, och in till rummet där jag stod. Då det nådde mina fötter skulle det liksom förvandlas till en slajmig massa som skulle klättra uppför mina skräck-paralyserade ben och omfamna hela mig tills jag kvävdes och dog!!

Innan detta hann hända, gick Robert dock till toan, geggade runt med toaborsten, och spolade. Sen var vattennivån normal igen.

Jag HATAR faktumet att toaletter kan få stopp och svämmas över!

KOMMENTARER:

  • lurksmulan säger:
    2010-10-28 | 13:46:30
    Bloggadress: http://lurksmulan.blogg.se/

    Bästa tipset är att ta en hink med vatten och hälla ner i toaletten, det brukar rensa det mesta och man slipper massa äckligt papper på toaborsten.

    Min man är fastighetsskötare så jag delar med mig av hans visdom. ;-)

Kommentera inlägget här: