sisu

Amatör!!

Kategori: Allmänt

Vi köpte glass idag, sån där härlig våffla med valfria smaker till, lovely! Men blondinen i luckan borde fan få löneavdrag för sin puckighet alltså...!!

För det första velade jag mellan om jag skulle ha två eller tre smaker, men tänkte att det ger sig så småningom, när jag har valt två smaker och hon har kluttat på dem, så bestämmer jag mig. Men NÄNÄ - när jag säger att jag vill ha en våffla så frågar hon hur många kulor jag vill ha! Då måste ju jag bestämma mig DIREKT, och spottar ur mig "Två". Varför är DET relevant?!

För det jävla andra, sade jag att jag ville ha pecannöt och apelsinsorbet - något som ALLA ANDRA glassförsäljare jag någonsin har handlat av, har lyckats lägga rätt i struten, d.v.s. med FÖRSTNÄMNDA smak FÖRST ner i struten och sedan i turordning. Men NÄNÄ - denna puckade brud lägger APELSINSORBETEN först! Hon VÄNDER på det jag sade, trots att jag medvetet sade smakerna i den ordningen för att hon skulle lägga dem i den ordningen! Jag blev SÅ upprörd, stryk borde hon ha, bimbon!!

Snacka om att förstöra en glass-upplevelse. Jag funderar på att ta mig ett snack med hennes chef

KOMMENTARER:

  • Jenny säger:
    2011-07-25 | 09:02:20
    Bloggadress: http://jennm.blogg.se/

    Herregud...du har ju bloggat sedan 2005..värsta proffsbloggaren då ju :)Du skriver alltid så kul. Vad roligt att du gillar mina bilder och att du talar om det för mig. Tack och kram

Kommentera inlägget här: