sisu

Fuck Wordpress!

Kategori: Allmänt

Eller, kanske kanske att man ska fuck myself eftersom det nog är jag som har snurrat bort mig totalt bland mejladresser och lösenord... Ja, hur som helst kommer jag inte in på min "nya" blogg, Hirculus.wordpress.com för jag har inte rätt lösenord. Vilket i sig är konstigt för jag har bara 5 som jag alternerar men ingen fungerade.

Irriterande!

Men vi tar tillbaka gamla blogg.se och hoppas att de har förbättrat sin kommentatorsfunktion och bilduppläggning.

Heja mig, nu är jag hemma ENSAM i 2 veckor på f-penning och guuuud vad jag ska blogga! Jag ska bara SPRUTA ur mig skojiga inlägg och kreti och pleti och till och med Barack Obama ska börja läsa min blogg och hej vad bra det ska bli!

....

Jag är tjock som en gorilla och ungefär lika hårig på ställen jag inte kommer åt och inte vågar låta Robert ta hand om och har precis börjat dricka te gjort på egenplockade hallonblad för hej och hå vad denna förlossning kommer gå lätt! Inte för att de andra har gått svårt, men ännu lättare skadar väl aldrig?

Jag tror jag är färdigbloggad nu, man ska inte gå ut för hårt från början, det gynnar aldrig något! Men eftersom jag har hela dagen på mig kanske det kommer ett inlägg till under dagen. Kanske. Eventuellt...

KOMMENTARER:

  • Tina Sjölin säger:
    2011-06-27 | 14:39:32

    Bra att du har kommit igång.Du kan ju skriva så bra och så mycket! Väntar nu med spänning på kommentarerna från Obama. Hörde förresten att han är kompis med the Glamgod så rätt vad det är kanske han också läser bloggen och då får du prestera!

  • Mona säger:
    2011-06-27 | 14:42:25
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Ohhh, spännande! It WILL happen, sanna mina ord!

Kommentera inlägget här: