sisu

Näe, asså...

Kategori: Allmänt

Det bliiiir inte bra, det här med bloggandet.... Jag tror helt ärligt att det är Facebook som har pajat det. Typ allt jag vill få fram statusar jag där istället så bloggen blir liksom kaka på kaka.

Men jag kanske ska ge det lite tid? En vecka? Två veckor? Jag ger det två veckor, har jag inte fått till det lekande lätt då, lägger jag ner. Igen. Vad blir det, femte gången?

Nu ska jag iallafall ta min runda kropp och vagga ner på nedervåningen och roa mig med att slita av mig mina hår på benen med en epilator. I LOVE my epilator! Rakhyvel kan slänga sig i väggen, iallafall när man har en urskog på benen som jag har...!

KOMMENTARER:

  • Karina säger:
    2011-06-30 | 17:36:45
    Bloggadress: http://karinas-inre-rum.blogspot.com/

    Heeeej Mona!



    Men är du med barn igen??? Minns du mig, KarinaL fran Familjeliv? Jag skickar ut små Kärleksbrev med kanaliserade budskap för att sprida lite ljus och glädje. Om du är intresserad så skicka ett mail eller lämna ett meddelande på min blogg.



    Massa kramar, Karina

  • Mona säger:
    2011-06-30 | 20:40:23
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Visst minns jag dig! Och ja, en trea ska vi tydligen ha tyckte maken.... =D

Kommentera inlägget här: