sisu

Lika delar trött på mig själv och imponerad

Kategori: Allmänt

Jag är rätt spontan av mig i beslut. Ältar inte allför mycket, och kommer jag på något som borde hända, vill jag att det ska hända NU.

Jag gillar den sidan av mig. Oftast. Jag ser det som en tillgång att vara spontan ,ivrig (ibland naiv...) och bara se fördelar. Men när det gäller vissa saker, slår det aldrig fel, och jag är lika delar trött på mig själv för det, och lika delar imponerad.

Nu står jag återigen inför en sådan sak. Jag är SÅ taggad, SÅ glad, SÅ peppad. Men när det väl kommer till kritan kommer jag ångra mig, älta, angsta. Det kommer sluta bra, som alltid, jag kommer vara nöjd i slutändan, som alltid, men vägen dit kommer bestå i att vara nöjd, men då och då ångra mig och skälla på mig själv för att jag kastar mig in i sånt här. Det slår aldrig fel. But I love myself for that! I just have to!
Kommentera inlägget här: