sisu

Text till nedanstående inlägg

Kategori: Allmänt

Jädra blogg-app, att man varken kan radera skrivet inlägg eller editera...! Grr!

Okej, texten som jag hade tänkt skulle höra till är alltså:

Den här plankan som alla pratar så väldigt varmt om. Jag har gjort den idag, men jag tycker liksom att magen putar ut ÄNNU mer då... Finns det risk att jag gör fel?!

Jag ser att jag har armen för långt bak, men prova själv att göra plankan helt otränad OCH fota sig själv med mobilen...! Ren överlevnadsinstinkt...!

Om armen skulle vara korrekt, skulle jag se mer normal och rätt ut då? Tycker även att jag ser ut att svanka? Eller? Jag har kjol på mig, kanske är det svårare att se då? Jag tycker själv inte att jag har någon särskild planka-form på kroppen, snarare stormande hav, lite upp, lite ner. Gör jag väldigt fel?

Folk som kan, vill ni hjälpa mig?
Kommentera inlägget här: