sisu

En måste-blogga-om-detta-händelse...!

Kategori: Böcker jag läst

Annette, Daniel och Tittar in då och då, puss på er för era fina ord!
Det var oväntat lätt att låta bli internet faktiskt... vet inte hur många dagar det har gått, men jag känner inte någon abstinens över huvud taget, hemskt skönt!
Faktum är att det är en härlig frihetskänsla att inte känna sig tvungen att "bara kolla" hela tiden..!! =D

Men! (Som Roberts arbetskamrat påstår att alla Stockholmare har dille på att säga...!) Faktum är att för några dagar sedan, närmare bestämt femton dagar efter Eskils första födelsedag, Hände Det!! DET som jag bara MÅSTE blogga om!

De Första Stegen!!

Än har vi inte fått dem på bild, men vi har njutit, jublat och applåderat åt de allra första två stegen, som nu, några dagar senare, har utökats till FEM steg!!
Frustrerande nog var det Robert som fick äran att se de första stegen! Mutter, mutter, men jag är själaglad över att söta Eskil har börjat gå!!

Puss igen, snart kommer det kanske bilder! =D

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-07-29 | 17:00:30
    Bloggadress: http://cerock.se

    Titta gärna in hos oss :)

  • veronica s säger:
    2008-07-30 | 14:47:56

    Va duktig Eskil är, nu får ni att göra =)

  • Marlene säger:
    2008-08-12 | 21:13:00
    Bloggadress: http://www.busbarnet.wordpress.com

    Ja det är klart att du får, lösenordet är hejhopp men jag vet inte om det finns några kort på mitt hår där, chansen är nog större att hitta några i den gammla bloggen http://busbarnet.blogg.se/ :-)

Kommentera inlägget här: