sisu

Nakenrumpa

Kategori: Allmänt

Jag har en liten nakenrumpa som rumstrerar om inne i badrummet...
Lilja vaknar hemskt mycket tidigare än vad som är hälsosamt för en mamma, så mamman (dvs jag) brukar oftast ligga och dröna läääänge i sängen, medan lilla Liljan kliver upp och ur sängen och börjar hitta på allt möjligt spännande.
Den här morgonen vaknade jag abrupt ur min ack så behövliga skönhetssömn av att Lilja lade sin blöja över mitt ansikte.
För ett tag sen skrev jag om (tror jag?) att jag vaknade av att Lilja hade tagit av sig blöjan och låg uppepå mig, och blöjan hade hon lagt snyggt och prydligt på Roberts axel, men den här morgonen var det alltså min tur at få en blöjpåläggning.

Jag tog av mig blöjan och låg och vaknade ett tag medan Lilja bökade omkring nere på golvet, och sen gick jag in till pottan med henne, men inget kiss kom.
Och nu har hon varit inne i badrummet själv ett bra tag och grejat, och då och då har jag frågat om hon vill potta, men inget kiss har kommit... Så jag undrar när pölen på golvet kommer... *s*

Tycker att det vore alldeles för fantastiskt om hon skulle bli blöjfri i normal tid, med tanke på att inget annat hos henne sker i normal tid...! Men den som lever får se!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Igår var vi i Vetlanda. Jag hade tänkt åka till min gamla arbetsplats och hälsa på, men Veronica övertalade mig att hänga med henne och lämna sina syskon på körskola.
Vi tog med bägge våra sötgrodor och åkte till "stan" - UTAN vagn. Och de traskade omkring så tappert...! Vi var inne i en helt ny galleria, och jag trodde att  Lilja skulle vandra omkring där som hon gjorde i affärerna igår, men golvet var alldeles för halt, så hon såg ut som Bambi på hal is, stackarn... =)
Men gick, det gjorde hon.... Underbara unge!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: