sisu

Hum-humdidum...

Kategori: Allmänt

Oj, tiden går fort... I början av denna graviditet kände jag att det räcker med två barn, men nu, när jag är nästan i slutet, känner jag mig lite sentimental... Ska jag aldrig mer få se ett positivt gravtest, ska jag aldrig mer få vänta på magen, de första rörelserna, första hickan, ska jag aldrig mer få längta till förlossningen...????
Ambivalent... Men vi tar det som det kommer... det löser sig! =)

Har tyckt att jag har massor att skriva de senaste dagarna, men nu kommer jag fasen inte på nånting alls att få ur mig...
Lite såhär halvtrista saker, som var kul då, i stundens ingivelse, typ att vi var magsjuka i helgen, att jag köpte en najsig sulky till Lilja i tisdags, och nya skor till mig...

Intressant va? =)

KOMMENTARER:

  • The Johansson´s säger:
    2007-05-31 | 21:01:41

    Tell me about it !!!!!! Ska man aldrig få uppleva dessa saker igen.....

  • Fi säger:
    2007-05-31 | 23:16:17
    Bloggadress: http://sofies.webblogg.se

    Har du påbörjat din städning än? Det kommer att bli så rent och ficnt både hemma hos dig och mig till helgen. Och vi kommer må så bra då!
    Kram

  • Fi säger:
    2007-05-31 | 23:16:19
    Bloggadress: http://sofies.webblogg.se

    Har du påbörjat din städning än? Det kommer att bli så rent och ficnt både hemma hos dig och mig till helgen. Och vi kommer må så bra då!
    Kram

  • Hannah säger:
    2007-06-01 | 23:50:47
    Bloggadress: http://www.minfamilj.zoomin.se

    Helt sjukt men jag längtar nästan också till att vara gravid i gen trots att gabriel bara ät tre månader och jag har aldrig mått så dåligt som de nio månaderna, men som du skriver, första sparken, hickan, väntan på förlossningen m.m
    Ha en bra helg=)

Kommentera inlägget här: