sisu

Party...!

Kategori: Allmänt

Robert är iväg och partajar ikväll. Egentligen var det meningen att han bara skulle dit en kort sväng (eftersom vi ju ses så sällan och vill försöka ha helgerna med varandra) men så bestämde jag att jag skulle iväg till en kompis med barnen under tiden han var på festen och att det troligtvis skulle vara så roligt att jag ville stanna när hans "korta sväng" var slut, så vi sade att Robert kunde stanna ett längre tag.

Nu har jag fortfarande inte kommit iväg till den där kompisen, och barnen sover sedan länge, så jag hamnade här ikväll igen... *s*
Robert sade att han är hemma vid 23, men jag skiter i vilket. Han behöver inte säga nån tid till mig, jag är faktiskt inte hans mamma... Bara han har roligt så får han komma hem klockan sex imorgon bitti, jag ligger ju ändå och sover när han kommer! =)

Tog mig en klunk av hans vodka-RedBullgrogg - och guuuud så gott det var! Vill gå på paaaaaarrrtyyy ju....!!
Lagom tills vi kommer ut på partaj igen, jag och Veronica och kanske några till, är vi närmare 30 ju! Då är vi sååå gamla, jag kommer känna mig så patetisk som försöker svänga mina lurviga bland alla hippa, smala artonåringar... Aarghhh....!!

Och angående mina senaste bloggar - tack för alla kommentarer! Speciellt de om att jag snart kommer att gnälla på min normalstörde son, ni har nog så rätt, så rätt...
Tack tack för alla kommentarer, det är härligt att ha engagerade läsare! =D

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2007-09-29 | 21:46:32

    Ah men ge dig nu. Man är INTE under några som helst omständigheter gammal vid 30. Så det så ;-)

  • Nettiz säger:
    2007-09-30 | 10:35:37

    Vaaaaaaaaar e mitt brev???!! =(( Kram =)

  • The johanssons säger:
    2007-09-30 | 21:38:40

    *vinkar här ifrån med ena benet i graven efterom jag är 32* KLART JAG INTE GÖR !!!! Skärp till dig kvinna 30 är ingen ålder på ett härligt fruns.

Kommentera inlägget här: