sisu

Shoppat!

Kategori: Allmänt

Var en sväng och shoppade idag! Mycket välbehövligt!
Det bidde en brun topp med blå ränder eller nåt, femtio spänn och så
ett linne (på bild nedan) för femtio spänn och så byxorna på bilden,
luftiga och mysiga, men lite pyjamasvarning på dem. Men de var billiga
och de är sköna!

Bild 1 är en grodperspektivbild som jag skällde på Robert för, men eftersom
byxorna syns bäst på den bilden tar jag med den. Bilden under är en mer okej
bild... Vaddå nörd!? =D

Osså min fot - ursäkta till er fotfobiker eller ni som tycker att mina tår är
läskiga (de är liksom torra på tåknogarna!), men jag har ju fint nagellack!
Lilja och Eskil fick också fina tånaglar idag! =D

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2009-04-29 | 21:37:55

    Precis sånna där byxor vill jag ha :-)

    Söta fötter ;-)

  • Viktoria säger:
    2009-05-02 | 10:59:40
    Bloggadress: http://morrdraken.wordpress.com

    Brallsen ser ursköna och fina ut, linnet färgglatt och fint och nagellacket - åh det är vackert! Samma färg som marsipantärningarnas (jag och lillasysters kompis) marsipantärnklänningar. :D

  • Gabriella (83an på FL) säger:
    2009-05-06 | 10:49:40
    Bloggadress: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

    Å är byxorna från HM???

    Iså fall har jag såna gröna och de är såååååå sköna =) (shit det rimmar ju)

Kommentera inlägget här: