sisu

Lite mera ordbajs, sen räcker det för ikväll

Kategori: Böcker jag läst

När Eskil ska tala om att något man efterfrågar är puts väck och absolut inte går att hitta, slår han ut med armarna, ser ut som ett frågetecken och säger "Diiiii". Då är han megasöt! Vi tror att det är en variant på Liljas ord för "borta" som är "Teeeee"... Även hon är megasöt när hon säger det, särskilt när man har frågat flera gånger för det är nåt man verkligen behöver, och hon tillslut blir förbannad och ryter "TEE!!" och sedan vänder på klacken och stegar iväg som en arg elefant. That+s my cutiekids!

Nu ska vi se på film och äta onyttigt!

KOMMENTARER:

  • Dino säger:
    2009-02-01 | 20:40:19
    Bloggadress: http://dino78.blogspot.com

    Hoppas det blev en bra film!



    Så skönt läsa att du känner dig nöjd med dagis och allt det där!

    Blev glad av att läsa att hon leker med de andra - förstår din oro över att hon kan bli mobbad. Det är min värsta mardröm - att Emily kommer bli mobbad. Eftersom jag v ar så mobbad som barn så är det ju inget man ens önskar sin värsta fiende!

  • Mona säger:
    2009-02-01 | 22:40:59
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Dino: Åh, jag förstår att det sitter extra djupt om man själv har blivit mobbad... jag har lyckligtvis aldrig blivit det, men som mamma är man ju livrädd för allt negativt som kan drabba ens barn ändå...

Kommentera inlägget här: