sisu

Jahaaa....

Kategori: Allmänt

Jasså, är det meningen att man faktiskt ska SKRIVA i en blogg? Och inte bara ha den ta upp plats i sajberspejset? Okej, då har jag totalt missuppfattat det...

ELLER så är det så att min datortid är på kvällen när Lilja och Eskil har somnat, men just då är lilla Namnlös som mest vaken och trevlig så datortid för mig, existerar liksom inte... det enda som hinns med är att mobilsurfa men ORKA skriva ett blogginlägg från mobilen! Nope, det gör jag bara inte...

Och förutom att jag inte har någon datortid har jag ändå inget att skriva om. Statusar på FB är ju bara att se sig om i himlen efter - jag ammar, ammar, städar och pussar på de stora barnen. Och så sover jag. På natten.

Det är high life just nu... Men jag njuuuuuuuuuuuuuuuuter...!
Kommentera inlägget här: