sisu

Paranoid!

Kategori: Allmänt

Alltså, jag blev helt paranoid efter att ha skrivit det neggiga och "taskiga" inlägget som handlade om min fina äldsta dotter som jag är så stolt över...! JA, hon är sjukt jobbig ibland, sjukt energikrävande och alldeles sjukt galet störig. MEN, hon är givetvis även en massa bra saker! Såklart liksom...!

Men jag fick liksom för mig att ALL PERSONAL på hela skolan typ, hade läst min blogg (japp, under de timmarna som gick mellan att jag skrev det och sedan hämtade Lilja, medan de jobbade...) och nu när jag skulle komma och hämta henne på eftermiddagen skulle de se FEJK-MORSAN! Fejk-morsan, som ler stort när dottern ropar "MAMMA!!" och kommer springande, fejk-morsan som kramar sin dotter, fejk-morsan som undrar om dagen har varit bra och är nyfiken på att läsa i kontaktboken. Allt det är fejk, för EGENTLIGEN tycker fejk-morsan bara att allt är jobbigt med dottern och önskar henne bort bort bort, kanske ända bort till kallaste Sibirien...

Jag fick liksom för mig att alla skulle tro att jag bara hittar på att jag är glad över att se henne, och sådär... Men jag gillar VISST henne! Så nu vet ni det, alla miljarder som läser min blogg och tror att jag fejkar min glädje över Lilja...! *lätt storhetsvansinne*

Puh. Ordningen återställd.
Kommentera inlägget här: