sisu

One Direction!

Kategori: Allmänt

Jag var på One Direction-konsert igår! Jag är så lycklig idag! Ren och skär lycka har flutit, svävat och studsat in i min kropp sedan 17-tiden igår och jag ÄLSKAR hur en konsert, musik, artister, kan få mig att känna så här!! 
 
Det var så mycket lycka och glädje under gårdagen, så mycket fantastiska glädjetjut att höra från alla håll och kanter (inte bara från min lilla hals alltså), och det är något alldeles särskilt befriande att känna att man ÄR BLAND LIKAR, när Louis Tomlinson visas på storbildsskärmen och det sipprar ut ett spontant litet illvrål ur ens lyckliga lilla kropp och man är inte ENSAM OM ATT SKRIKA! Det var som att hela min del av läktaren var Louis-fans och det var så fantaaaastiskt att höra! 
 
Och så lyckan som fortplantade sig ljudmässigt över hela Ullevi när vissa låtar körde igång, när vissa skyltar visades i publikhavet, när den fantastiske mr Styles larvade sig och ville få oss alla att stampa med foten, klappa med händerna och ge upp ett galet litet skrik som nästan blåste hål på mina trumhinnor (se videosnutt längre ner!), totalt ljuvligt på alla sätt och vis! 
 
Det var glädje och eufori om och om igen igår och jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som har turen att få känna så här!! 
 
När jag såg dem förra året svor jag på att definitivt köpa biljett till nästa konsert och aldrig sluta vara ett fan - jag svär DUBBELT så mycket på det efter gårdagen, yaay! 
 
Och nedan följer 4 foton och 1 länk eftersom jag anser att det tillhör allmänbildning vid det här laget, att veta vem som är vem i One Direction. Jag bryr mig om er, förstår ni. Skrolla nu ner och bilda er, hjärtefjunen mina! 
 
Louis Tomlinson
 
Liam Payne
 
 
Niall Horan
 
 
 
 
Harry och det galna lilla skriket:
 
http://1dlovesoned.tumblr.com/post/122284029770/harry-talking-on-stage-june-23-2015
 
 
(som jag inte kan länka rätt, så om ni vill höra det (det vill ni!) så får ni kopiera och klistra. Sorry...) 
 
 
Harry Styles (foto från Norgeshowen men jag hittade inga bra från igår) (Och alla vet redan hur han ser ut, så jag fokuserar mest på hans fantastiska hår, look look look at it!) 
 
Tack för mig och puss på er som tog er ääääääända ner hit! 
 
 
Tillägg efter önskemål - en till bild på Louis eftersom man knappt ser hur han ser ut på den bild jag först postade. Fear not - Mona fixar biffen, jag är så glad över att kunna stå till tjänst! Se mig som din personliga kontaktperson, i alla dina Louisfrågor! :D 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: