sisu

Blogg nummer två har inget namn

Kategori: Allmänt

Jag tycker det är så spännande att skriva dagbok, eller blogga eller rent av skriva ett alldeles vanligt hederligt snail-mail - för jag lyckas ofta komma in på saker att skriva om som jag inte alls hade tänkt från början... =)

Jag kan gå och fundera på något att skriva om, och komma på ett ämne som jag med lätthet skulle kunna skriva hur mycket som helst om - men så börjar jag skriva och trillar direkt in på något helt annat...!

Ganska fascinerande när man tänker efter... =) Som nu ikväll, jag låg med Lilja i vår säng och väntade på att hon skulle komma till ro och somna, och bestämde mig för att "ikväll ska min blogg handla om hur gudomligt söt Lilja är när hon är påväg att somna"!

Men de uppmärksamma märker att det var ju inte alls vad denna blogg kom att handla om, utan det slumpade ju sig så att den handlar om faktumet att jag aldrig (sällan...) skriver i mitt forum det jag har planerat att skriva om. Utan att jag alltid hamnar nån helt annanstans i mitt skrivande...

Evertytime liksom....! =D

 

Fast jag måste säga att det har sina positiva sidor också, att snöa in på saker så fort man börjar skriva - det underlättar en hel del när man sitter med tangentbordet i högsta hugg och verkligen VILL skriva, men inte har den blekaste aning om vad man ska skriva om. Då är det bara att trycka ner exempelvis ett "K" och så trillar det på som ett vattenfall: "...ramar är det bästa som finns, det är så himla mysigt att sjunka in i en mjuk famn, eller att ge sitt vackra barn en dunderkram eller att få en uppskattande kram av någon" osv... =)

 

Men nu tänker jag faktiskt avsluta den här andra bloggen... eller blogganteckningen... eller vad man ska kalla det... Och gå och vältra mig i TV-soffan med popcorn och cola inom bekvämt räckhåll för nu är det OneTreeHill som gäller! Ska dregla lite över Chad Michael Murray...! =)

Fast jag måste erkänna att han har faktiskt blivit brädad... Jo, det är sant, se inte så förvånade ut, det är faktiskt dagens sanning...

Eller, gårdagens kanske man ska säga...

Vi har laddat hem Lost.... och tittar på det... 21 avsnitt har vi hunnit med... Börjar ni förstå vart jag vil komma...?

Vem som har brädat Chaddan... Joo, han finns med i Lost... Och han är jäääääkligt HOTT!!


SAWYER såklart!! Den snygga, sexiga, genomhotta snubben som får mig att dregla flooooder framför TV:n... UTAN att Robert märker såklart, man är väl smidig... =)

 

På återseende!!

 

// Mona

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: