sisu

Here we go again....

Kategori: Allmänt

Jahapp, då är det väl bara att börja om då.... Jag blir så TRÖTT på alla förbannade jävla finesser som Robert ska släpa hem...! Nu var det hans fiffiga jävla mus som ställde till det!
Ni förstår, den har små KNAPPAR på sidan, som man, istället för att sätta markören på tillbakaknappen på skärmen och klicka för att backa, bara behöver trycka på en gång med tummen, alltså man behöver inte ens flytta musen, utan bara trycka på en knapp på musen, för att backa.....
Och DEN knappen behöver man bara NUDDA, och så VIPS så har man backat!
Och på den här sidan så FÖRSVINNER allt man har skrivit när man backar!! Och det var PRECIS vad som hände mig för en stund sen....!!!

Jag hade suttit och skrivit låååångt, var nästan klar, när jag skulle putta till musen för att den höll på att trilla över bordskanten, och så poff så hade jag backat. Och ALLT var borta....

Så... Here we go again.... *skriker hysteriskt i ren frustration en stund innan jag börjar skriva*

Vi har varit på föräldramöte idag, jag och Robert. Det var skamligt hur få föräldrar som var där...
Det är 17 barn på Liljas dagis, och kanske 14 familjer.... FEM stycken föräldrar/föräldrapar var där.... Helt sanslöst få ju...! Jag som hade sett fram emot att få ansikten på alla barnens föräldrar.... *Suckar* JAg får väl gömma mig i trappen vid hämtningarna för att se hur alla ser ut....

Jag var ju på mässa i helgen! Place of Miracles, en NewAge-mässa....!
Jag velade och tvekade på att åka dit, för jag hade ingen att åka med, och den var i Linköping och det är två timmars bilfärd dit...
Men så tillslut, på lördag kväll (det höll på över lördag pch söndag) så bestämde jag mig för att åka!

Kortfattat (ORKAR ju inte dra allt igen!!) så tog jag ett aurafoto som visade att jag har mycket lila runt mig, vilket tyder på medialitet... eller vad det heter... =) Och att jag hade lika mycket grönt som gult, vilket tyder på att jag är lika ego som jag är snäll, och det är ju trevligt... =D
Och jag var på storseans, men ingen kom till mig... Jag köpte en bok om hur man ser auror...
I 5,5 timmar var jag där, och lullade runt själv... Tur ändå att ingen följde med, de hade ju blvit vansinniga på mitt vankande fram och tillbaka... =)

Nu ska jag datanörda lite, sen ska jag läsa i min aura-bok innan det är dags att sova...

Imorgon är det ett späckat schema... Vid 9-tiden tänkte jag gå till dagis, för det är fotografering...! Har lite problem med vad jag ska ta på Lilja... Har konstaterat att hon klär bäst i starka färger, typ vinrött.. men hon har bara bleka kläder, typ ljusrosa, vitt och typ persikofärgat... eller fula randiga tröjor... eller, inte fula, men snäppet för tråkiga för att ha på ett foto....
Efter det bär det hemåt igen, och 11.00 ska vi till BVC. Sen blir det lunch och sen sova, för klockan 14.00 ska vi vara på Vårdcentralen i Vimmerby, där Lilja ska röntga höfterna, för att kolla höftlux. Tror absolut inte att hon har nåt sånt, utan det är bara en grej som ska göras när ett barn har klumpfot.
Efter röntgen så är det bad, även det på vårdcentralen.

Godnatt på er, mina kära vänner och ni andra som bara läser.... =)

PS, Min kära mur Johansson hade en fundering på vad NFP-BM var.... =) Det är en hel radda förkortningar för "Naturlig FamiljePlaneringsBarnmorska".... =)
Alltså, jag gå i handledning hos en barnmorska för att lära mig NPF, som går ut på att man lär sig veta var i cykeln man är, genom att avläsa sitt sekret, för att ha som preventivmetod... =) Najsigt va!! *flinar*

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: