sisu

Snuskdrömmar

Kategori: Allmänt

Inatt hade jag en sån där dröm som Robert hatar att jag berättar om för honom... =)
Det var jag och Josh Holloway, han HUUNKEN som spelar Sawyer i Lost ( http://www.josh-holloway.com/ )
och vi åkte runt i en stor husbil. Fråga mig inte varför...
Vi hade varit fler, ca 4 pers till, men alla droppade av en efter en....
Så vi åkte runt i Sverige på nån slags turné och folk flockades runt oss och försökte hänga på husbilen och klättrade efter mig när jag skulle klättra på stegen för att ta mig upp i bilen.... Jag höll i ett äppelskrutt som såg ut som två änglavingar.... Sen var Josh där och tog emot mig och vi var alldeles småkåta på varandra, men vi kunde inte göra nåt... Vet inte varför, men det KAN ha varit för att jag var tillsammans med Robert...

Hmm... den förra hunk-drömmen jag hade var inte så länge sen.... Men där var jag OCKSÅ ihop med Robert, men John, han trädgårdsmästaren i Desperate Housewifes, stötte på mig och jag var alldeles darrig av nervositet, "ska jag, ska jag inte???" när det gällde att jumsa med honom....
Men det slutade med att jag... eehh.... *censur* och han hade kondom men när han.. eehh... *censur*... så kom det så MYCKET att det gick hål i kondomen och det var som en stor fontän och det slutade aldrig...!! Det blev stora fläckar i taket och allt...!
Det berättade jag för Robert när jag hade vaknat... han blev inge glad... Han är för svartsjuk, den karln... =D

Lillybilly ligger och sover... Om en halvtimme ungefär ska jag väcka henne... vi ska till Vimmerby o bada... fast först röntga hipsen på Lilja...
Tänkte försöka uppsöka en tygaffär också... så jag kan hitta tyg till fru Johansson... =)
Wish me luck!


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: