sisu

Bilder och kommentarer till mina kommenterare!

Kategori: Foton

Vi börjar med lite bilder på den vackraste, coolaste, och duktigaste Liljan i världen!!

-------


Lilja med nördminen... Även kallad nörd-Lilja....

18901-122


Lilja med sina två favvogrejer just nu - dockan och väskan!

18901-121


.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................

Igår tänkte jag att stora, starka Lilja nog skulle tycka att det vore kul att
hjälpa till att duka bordet...
Jag gav henne tallrikar, glas och bestick, en i taget, och hon var SÅ lycklig...


Tallriken på plats.
18901-120



Lite bestick
18901-119


Idag skulle jag duka bordet, hade totalt glömt bort att jag hade en
hjälpreda, men det mindes jag snabbt när hon tydligt visade att hon ville
hjälpa till att duka idag igen!
Hon blev så himla glad när jag gav henne den första tallriken!

Tallriken på plats idag med!
18901-118



"Men mamma, vad fotar du för?? Det är väl ingen konst, det här...!"
18901-117


.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................


Min vackraste Lilja i världen...! Synd bara att glasisarna reflekterar rätt ofta... =(

18901-116




.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................


Sååå... till kommentarerna då... =)

Kris:
DIG är jag himla nyfiken på!!! Vem sjutton är du?? Du kommenterar jämt (underbart, jag blir så lycklig för varje nya kommentar!!=)) och verkar vara så himla gullig!
Men HUR hittade du hit, och har DU ingen blogg man kan få läsa??? =)

Farmor Inger: Njääääe... asså... Ur&Skur... asså jag vet inte... Njäe... är för lat för att dra igång nåt sånt där...
Osså vet jag ju såklart att du kan ta Lillabilla, men jag glömmer jämt det av nån anledning.... Robert med....

Veronica: Joooo, jag veeeet.... Men du har ju för sjutton en David och en Emmie... Inte vill jag pracka på dig en Lilja då ju.... ;o)

Och alla andra: Puss på er som förgyller mina dagar genom att överraska mig med kommentarer!!! =D










KOMMENTARER:

  • Nettiz säger:
    2006-10-26 | 08:50:24

    Vet du vad? Nu tänkte Nettiz Plättiz snart börja jobba på ett litet brev till Mojnipoj minsann! =)) Vilka bedårande bilder på din lilla hjälpreda! Särskilt den sista, ursöt! =) Kramkram

  • Valérie säger:
    2006-10-26 | 08:52:16

    Lilja är så go så jag kan äta upp henne! Hälsa henne från mig. Skoj att hon vill duka bordet, inte fel med en hjälpreda i köket...kram

  • Kris säger:
    2006-10-26 | 15:36:24

    Hej hopp!
    Det var en ren tillfällighet att jag hittade din blogg på nätet.
    Surfade runt bland bloggar på blogg.se...
    Det är alltid roligt att läsa det du skriver!Du har verkligen ordets gåva!
    Känner särskilt igen mig i längtan efter fler barn!

    Jag heter,Kristina.Bor på USA´s östkust.
    Glad och lagom rund tjej i mina bästa år... ;-)
    Lärar-assistent på en Waldorf förskola (Läs mer om skolan här:http://www.gmws.org/ )
    Gift med Paul sedan i sommras och befinner mig just nu mitt i barn planerandet!
    *Läääääääääääängtar*

    Tja...det var lite om mig.
    Jag har tyvärr ingen egen blogg...eftersom jag är ytterst oteknisk.....hehehe....
    Hoppas att du inte tycker att jag snokar runt på din sida!

    Hälsningar från andra sidan Atlanten.

    Kris

  • Fia säger:
    2006-10-26 | 22:26:48
    Bloggadress: http://fialoppansblogg.blogspot.com

    Vad fin hon är Lilja! Min lille älskar också att duka!

  • Malin säger:
    2006-10-27 | 08:28:13

    Hej Sisu!

    Brukar också "snoka runt" på din sida.
    Tycker att du är otroligt duktig på att skriva!
    Kan inte låta bli att titta in lite då och då :-)

    Du borde satsa på ditt skrivande!
    Ta i kontakt med någon föräldratidning tex
    Kanske du är den nya Martina Haag ;-)

  • D säger:
    2006-11-01 | 22:16:14

    Va lik hon är dej på sista bilden :)

  • Erika säger:
    2006-11-06 | 10:11:04

    Hittade hit via din länk på familjeliv. Måste bara få säg att du har en underbart söt dotter. Skulle själv bara vilja hoppa in i korten och krama henne :-)
    Jag har inte läst dina bloggar utan bara kikat på bilderna... tror dock att jag ska ta å läsa lite. Du får ju mycket beröm för ditt skrivande ser jag *sneglar på inläggen här ovan* :-)

Kommentera inlägget här: