sisu

Epilepsi!?

Kategori: Allmänt

Jävla jävla jävla skit!!!

Det TAR verkligen aldrig slut!!

(Jag väntar dock på den utlovade räkmackan, Fru Johansson...)

Vår älskade älskade fantastiska underbara, oerhört älskade dotter.... Hon har inte bara en kromosomavvikelse, utan hon har glasögon, fel på fötterna och nu även krampanfall också! Jävla jävla jävla skit!!

Varför ska just hon drabbas av så mycket skit!? Och varför ska just vi drabbas av det?? Inte nog med att det är massa skit vi ska klara av som inte "alla andra" föräldrar behöver tampas med, typ sjukhusresor, läkarbesök, habträffar med kreti och pleti, glasögonskit, teckenträning, annan skitträning, utan nu gäller även ett livslångt oroande för att Lilja ska krampa och dö!!
Jävla jävla jävla skit!!

Visst, nu ska jag inte kasta årorna i sjön och sälja smöret, men vad fasen ska det vara, om inte epilepsi, när hon redan har så mycket annat?? Mycket med kromosomer, innebär epilepsi har jag läst mig till på nätet...

Har en förpackning Stesolid hemma.... Den står på en byrå mitt i huset, och varje gång jag har gått förbi den idag, har jag blängt på den, hatat den, velat ta den och kasta ut genom fönstret, som om DEN är orsaken till Liljas bekymmer, snarare än tvärtom... Den är ju hjälpen till Lilja om hon skulle få ett stort anfall. Men det hjälper inte att det är så, jag hatar den medicinen ändå! Hatar faktumet att vi måste ha den medicinen hemma hos oss som hjälp till vår dotter...!! HATAR!!!

Fan fan fan!! Snälla snälla, säg att skiten kommer ta slut nån gång!! Snälla, det FÅR inte komma mer och mer trassel för vår fina flicka, det FÅR inte det...!! Faaaan...!!!!

KOMMENTARER:

  • Anna-Karin säger:
    2007-08-27 | 22:06:40

    Usch nu blev jag ännu mer ledsen :( Stackars lilla Lilja och stackars er. Hoppas verkligen att det bara var något tillfälligt och något som aldrig mer vill komma tillbaka. Typiskt att när ni precis fått provsvar så kommer nåt nytt.... Skit också!!
    Tänker på er i alla fall..... Många kramar från hela familjen Åberg-Larsson.

  • sanna säger:
    2007-08-28 | 01:04:31

    vad jobbigt, ja stackars henne och er:-(STOR kram

  • sanna säger:
    2007-08-28 | 07:05:00

    STOOOOR kram
    Sanna

  • The johanssons säger:
    2007-08-28 | 08:06:13

    Usch gumman vad ledsen jag blir när jag läser hur du känner. Mycket för att jag förstår dina känslor PRECIS :-(. Själv gick jag och hatade en stackars hjälm vi hade fått låna av hab. Jävla hjälm om den bara inte fanns så vore allt bra , den har inget att göra i mitt hem , ska den förstöra hennes dagis också , ful är den och hemsk. Ja du hör ju... *flinar lite*. Någonstans måste det få komma ut och varför inte över en medicintub och en hjälm ? ;-)
    /Bamsekramar från oss

  • Lisa säger:
    2007-08-28 | 13:18:33
    Bloggadress: http://lis.blogg.se

    Men VA, fyyy, lillaste Liljan! Har inte läst på några dagar men hörde av Anna-Karin om provsvar och anfall och gick in och läste. Vilken blandning av dels bra med provsvar och dels dåligt med ännu en sak som stör Lilja. Kan hon inte få vara ifred från dåligheter nu!!? Jättekram till er och krama massor på liljan!! KRAM

  • Jessica R säger:
    2007-08-28 | 14:43:42

    Stackars liten! Ibland undrar man VARFÖR!!! Kramar till er.

Kommentera inlägget här: