sisu

Magsjuka...

Kategori: Allmänt

Igår blev jag risig.... Bajsade inte så himla normalkonsistensigt och mådde lite illa.
På eftermiddagen insåg jag hur MYCKET man har i magen - kändes som att två liter tuggad mat kom ut fel väg - uurrkkk!!
Sprang på toa och blev tommare och tommare i magen, härligt värre.
Robert, den copycaten kom igång ett par timmar efter mig, och vi var såååå klena....
Som tur är, följde inte Lilja vårt exempel!

Igårkväll hade jag MASSA sammandragningar, de kom i ett! Så fort jag låg ner försvann de så gott som helt, men imorse var de tillbaka igen, så fort jag satt upp i sängen.
Under en halvtimmas sittande kom tio stycken, det är rätt mycket, och alldeles för regelbundet.... =/

Nu har det dock lugnat sig igen, och de kommer ca var tionde minut. Lite mer okej...

Uppdatering: Nu har jag inte haft sammandragningar på länge...! Det var nog bara (haha, bara för det så får jag en NU!)... det var nog bara för att jag var sjuk och det var massa knasigheter.
Skönt, det var smått nervöst att ha regelbundna sd...!

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2007-05-28 | 11:47:19

    Oj, oj! Lite längre ska väl bebben kunna hålla sig inne tycker jag... Jag röstar för att det hade med magsjukan att göra! Kram

  • Valérie säger:
    2007-05-29 | 10:14:01

    hm...du ligger väl inte och föder nu??? =I

  • Malin W säger:
    2007-05-29 | 13:21:48

    Fy jag var också magsjuk när jag var gravid, åttonde månaden.
    Usch var dålig i en vecka efter.
    Hoppas du / ni kryar på er!
    Sammandragningarna är troligtvis pga magsjukan

Kommentera inlägget här: