sisu

Kidsen och nya köksduken!

Kategori: Foton



Givetvis lär jag mig aldrig att bildordningen vänds helt upp och ner, så
bilden på vår nya köksduk blir först, trots att jag hade tänkt ha den sist...
Men, men, det finns värre saker att klaga på. Som våra väggar. SER NI
att det ser ut som att vi sitter i en grå låda och mekaniskt trycker i oss
tugga efter tugga vid måltiderna!?!

Där fotografen (jag) står, är resten av köket, en smal historia med diskbänk
och spis på höger sida och skåp och kyl/frys på vänster.

Vad gillar ni min smått tacky gardinomtagslösning då!? Matchande ju! =D

18901-264


Lilja leker påve i en restbit av vaxduken!
18901-263


Dessa var nog den bästa julklappen. De bronsfärgade, glittriga (otroligt
o-ortopediska!) skorna...!!
18901-262


Här är ytterligare ett exempel på fel ordningsföljd... Här är Eskil precis på
gränsen mellan skratt och gråt. Han börjar bli trött och vill inte sitta i mat-
stolen men det funkar så länge man busar....! =)
18901-262


Trötta gesten - pet på örat. Ni ska se BAKOM örat efter en trött måltid. Fullt
med intorkad mat - YUCK!
18901-260


GLAD!
18901-259


Detta gjorde Lilja helt på eget bevåg! Mig veterligen har JAG då aldrig
torkat insidan av köksskåpen! (Sen stoppade hon trasan i frysen - ej
heller det är något jag brukar göra!)
18901-258


KOMMENTARER:

  • Dimitra säger:
    2008-01-30 | 09:19:12

    *gapskrattar för mig själv*
    Om du inte brukar torka insidan av skåpen är det väl inte så konstig att Lilja gör det. Såg väl förskräckligt ut där inne ;-):-D

    Fan söt han är Eskil när han inte vet om han ska skratta eller gråta. Där syns ju "det där ögat" också som jag aldrig observerat tidigare.

    Smart att av Lilja att demonstrera tygmönstret. På bilden syns det inte att det är svartvitt utan det verkar som att det är med gula och rosa färger på duken. I varje fall på min skärm :-) Ännu snyggare nu när jag vet att det är tvåfärgat.

    Fattar varför bruden gillar skorna. Glitter är snyggt :-D

  • Dimitra säger:
    2008-01-30 | 09:20:23

    Men va?? Var kom svordomen ifrån?

    Fan = Vad. Knappt en bokstav rätt :$

  • Lisa säger:
    2008-01-30 | 09:34:54
    Bloggadress: http://lis.blogg.se

    Om man ända hade ett barn som torkade nåt över huvud taget - njut!

  • Mona säger:
    2008-01-30 | 10:28:57

    Dimitra: Nääe, inte efter bara 2,5 månad!!!=D
    Gul-rosa duk!? MEN vilken konstig skärm du måste ha! Så ser det absolut inte ut här!
    Hehe, jaa, jag undrade över din svordom... Det lät inte som du!

    Lisa: Hahaha, det kommer, det kommer...!! Snart har du en som SLÅSS om dammsugaren när du ska städa!

  • Sofie säger:
    2008-01-31 | 17:33:13
    Bloggadress: http://sofies.webblogg.se

    Nu så Mona har jag svarat på 7 sanningar, den som väntar på nå gott...slipper vänta nu!

Kommentera inlägget här: