sisu

Slut på bloggandet!

Kategori: Böcker jag läst

Under husvagnsvistelsen har jag insett hur lite jag egentligen behöver internet...

Det är så lätt att tro och tycka att jag MÅSTE blogga varje dag och att jag MÅSTE kolla om jag har fått några kommentarer på bloggen, och att jag MÅSTE kolla om nåt har hänt på FL sen jag kollade sist för en kvart sen och att jag MÅSTE ta en kik på Facebook och sjuttioelva bloggar och Aftonbladet och Expressen...................... Men det ÄR inte så! Det har jag märkt nu! Jag har till och med märkt att när jag väl slår ner min rumpa framför datorn så blir jag sittande där lååååångt längre än jag hade tänkt och det är alldeles förskräckligt att inse!

Jag hade tänkt spara enbart bloggandet och tråden på FL där jag och mina tre gäddor huserar, men nu skär jag ner ytterligare, utan att ens ha testat. Nu är det bara Gädda-tråden och inget annat internettande...! Allt för att mina barn, min man och mitt hem ska få den dyrbara tid, som annars Mr Internet har stulit.

Bilder kommer jag nog att lägga in med jämna mellanrum, men det är ju rätt sällan det händer.... men nån gång i månaden kan ni ju hålla utkik, ni som vill följa vår familj vidare... =)

Som en sista liten hälsning måste jag bara plita ner att en megapigg och sprättig Eskil fejkskrattade för nån kvart sen efter att Robert hade skrattat åt nåt på TV:n! Hur sött var det på en skala?!?! Om och om igen - han knep ihop ögonen och så utstötte han ett "Hahahaha"...!
Och för att jämna till det lite kan jag ju säga att vi var på Ölands Djurpark för några dagar sedan, och tuffa Lilja åkte en liten berg och dalbana med mig! Tuffa hon! =)

Pussar och kramar på er underbaringar som har läst och skrivit här de senaste åren!! Jag lovar att komma tillbaka, men nu bara MÅSTE jag ta en paus!! Sköt om er!!

KOMMENTARER:

  • nettiz säger:
    2008-07-18 | 09:56:46

    Hej tjejen! Det är bra med insikter...o denna är säkert väldigt sund..jag har sjv tänkt mkt i samma banor. Fast jag ger mig inte på bilderna - så då får du maila dem ;)



    Kram!

  • daniel säger:
    2008-07-19 | 00:57:42

    Jag har läst här ända från början (och innan dess läste jag din dagbok på FL). Stalker? Jag? Neeej. =P Tråkigt att du slutar, men jag förstår dig och jag kommer fortsätta kolla in här lite då och då. Ha det så bra!

  • kollar in lite då och då... säger:
    2008-07-21 | 02:02:04

    jaha... då fick man dåligt samvete för all tid man spenderar på the world wide web... tack för den! ;-P



    Närå, jag bara skojar. Jag önskar jag kunde vara lika stark, men tyvärr är jag nog inte det. Jag kommer alltid kunna hitta ursäkter till varför jag surfar så mycket som jag gör... :-O



    Ha det bra!! :-)

  • Kajsa säger:
    2008-07-22 | 14:13:16

    Insåg samma sak på min semester. Men det värsta är att så fort jag kommit hem så fortsätter jag i samma spår. Ska låta mig inspireras av dig, eller typ ha en internet-halvtimme avsatt per dag....istället för 5 timmar... (som man kan lägga på betydligt viktigare och ROLIGARE saker)

    Good luck till oss båda! :)

  • Jolene säger:
    2008-08-15 | 20:26:42
    Bloggadress: http://jolin247.blogg.se/

    Känner igen mig jätteväl! FL är en jättefälla för mig dessutom. Det däringa forumet. Bah! ;D Men det här med att bara kolla lite. Sätter mig framför datorn med den goda halvtimmes intentionen. Fyra timmar senare så vaknar jag upp ur dvalan. Hua.

    Ska slita mig loss och umgås med männikosr jag kan ta på. ;-P

    MVH jolene

Kommentera inlägget här: