sisu

Let go of the pressure...!

Kategori: Allmänt

Jag tror att mycket av mitt urdåliga blogguppdaterande beror på att jag inte sitter hemma och degar på min söta lilla behind längre, såsom jag gjorde när jag gick i skolan eller var mammaledig eller timvikade.... för sitter man hemma och degar, då kan man sprutta ur sig vad man än kommer på, NÄR man kommer på det.

Nu kommer jag på bra saker men sen när jag ska sprutta ur mig det, då har jag inte samma feeling kvar... Nåja, jag får väl göra så gott jag kan.

Som idag då jag vill JUUUBLA för att jag har vunnit en tävling! Jippitjoheeeejj...! Hm, ja, sen var det inte mer med det, för det största jublet kom i köket då jag fick sms:et från min kära Glambert-CampaCentral-FB-vän Tina, med frågan om det var jag som hade vunnit tävlingen.... Jag kikade datorn och såg att det VAR jag! YAAAY! Jag satt där i ljuset av massa stearinljus och log som en fåne, medan Robert muttrade "Ärketönt" till mig....

Men nu har jag jublat av mig bland Robert och FB-vänner och det värsta har lagt sig. Nu är jag bara fånigt lycklig.

Ibland är livet lite extra skönt att leva! =D

KOMMENTARER:

  • Tina Sjölin säger:
    2010-10-18 | 15:17:34

    Yeah! Andra gången i mitt liv som jag är omnämnd i en blogg!Börjar jag bli cool??

Kommentera inlägget här: