sisu

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag vaknade vi vid 8-tiden, då gick vi upp direkt. Annars brukar barnen gå upp och få se på tv och jag och Robert ligger kvar nån timme. Men nu skulle vi få fikagäster vid 10 så vi gick upp direkt så vi skulle hinna äta frukost och baka innan de kom.

Jag gjorde tigerkaka.

När gästerna hade åkt åkte jag och Lilja till mitt jobb och hälsade på. Sen tittade vi på barnvagnar. Sen gick vi på Åhlénsrean. Sen åkte vi hem.

Vi grillade fläskfilé till middag och jag bakade peanut butter cookies. De blev jättegoda!

Nu sover barnen och jag sitter här.

..................

Japp. Det är all blogg ni får av mig idag. Fy satan så dålig inspiration jag har, så i ren frustration gjorde jag ett Idag har jag, sen gjorde jag, sen jag ska träffa, sen sade, sen åkte jag, sen fick vi-inlägg.... Dock tycker jag inte att jag lyckades lika bra som de riktiga experterna på såna här inlägg, men det var värt ett försök!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: