sisu

Jubileumsdags!

Kategori: Allmänt

Såg nyss att min blogg snart har 7-årsjubileum! Är inte det heeeelt galet, så säg?! Bloggen skapad 27 juli 2005 står det! Crazy shit I say!

Innan jag hittade hit skrev jag dagbok på Lunarstorm... Jag tänkte att jag skulle kopiera över allt, men det blev aldrig av. Lite sorgligt, eftersom jag skrev en hel del under graviditeten med Lilja där... och nu sajten är nerlagd på grund av bristande intresse...

Well well, gjort är gjort, och om vinden vänder och tuppen gal kanske jag träffar på nån som kan trolla fram mina gamla anteckningar igen!

Apropå jubileum så firar jag och maken 6-årig bröllopsdag imorgon! Planerna för vårt firande är lika med noll, because we´re boring like that...

Jag har storslagna planer att vi en vacker dag i framtiden ska ta in på hotell en jubileumsdag och ha alla våra ungar hos barnvakter och bara vara viiiii.... men det får dröja tills vi har barnvakter och pengar att strö omkring oss. Kanske nästa år. Eller nästnästa. En annan sak vi ska göra när vi har större barn och kan strö barnvakter och pengar omkring oss, är att åka på bröllopsresa. Det blir INTE nästa år. Snarare... om typ 3 år. Minst.
Kommentera inlägget här: