sisu

Twilightmoms

Kategori: Allmänt

Jomen det är så här va, att jag är en tvättäkta Twilightmom...! Tyvärr eller tack och lov, är jag inte en av de allra mest hängivna... Tyvärr för att det ju för sjutton är roligt att totalt ge sig hän åt ett intresse, och tack och lov, för att folk i min närhet skulle bli galna på mig om jag vore mer kär i Twilight än jag är. Och just nu är kärleken väldigt svalnad... jag har tappat rätt mycket intresse, och det är så tråkigt! Sorgligt nästan!

MEN, kära lilla Sisu... nu var det inte det jag skulle skriva om... Jag bara halkade in där i min iver att börja skriva om det jag EGENTLIGEN tänkte skriva om! Nämligen min story!

För flera år sedan hade Aftonbladet en tävling, där man skulle skriva en novell om ... jaa, om det var "övernaturlig kärlek" eller något liknande... Och jag satte mig för att skriva, jag var sjuuukt taggad för att vinna! Det var X antal tecken så det blev ju en liten utmaning där...!

Jag skrev och skrev, och blev väldigt nöjd! Skickade glatt in min story, och blev pissförbannad när jag dels inte vann och dels var vinnaren skitdålig! GRR!

Såhär ett par år senare har jag kommit över att jag inte vann, men vad jag INTE är nöjd med, det är att novellen är borta! Och det är här Twilightmoms kommer in - vi har ett forum. Som snart är att vi HADE ett forum, för vi kommer verka enbart på Facebook från och med i höst. Så Webmasterinnan har uppmanat oss att spara det vi vill spara, för snart är allt vi har skrivit (och det är MYCKET!!) ett minne blott..

Jag TROR att novellen ligger i ett mejl där på den sidan.... men jag hittar inte! Och det är DÄRFÖR jag är arg nu! Jag tyckte den var skitbra då, och jag är rätt nyfiken på om jag fortfarande tycker den är skitbra!

Pust, världens lägsta inlägg om inget alls typ.... Men nu fick jag ur mig lite frustration iallafall. Jäpp, och nu ska jag leta vidare... Sorgligt värre om jag inte hittar den! =(
Kommentera inlägget här: