sisu

Back on track

Kategori: Allmänt

Back on track med bloggen, enbart för att jag vill ha kvar minnen i form av tankar och funderingar. Anledningen som gjorde att jag valde att sluta blogga här tänker jag stå ut med, och låta gässen vara mina läromästare.

Idag är det tisdag och jag har ringt ungefär en miljard samtal, varav 99999999 till Landstingets växel. Men nu är det gjort, puh! Annars händer inte mycket, jag har is i mängder i magen och det är jäkligt kallt, men så får det vara. Om en månad eller två har det lugnat sig, då får vi se vart mitt liv och mina val bär mig, trallala, kryptiskt, kryptiskt...

Och snart är det sommar med massa massa massa födelsedagar!
16 juni: Lilla B, barnens kusin
17 juni: Undertecknad
18 juni: Darling Lilly
21 juni: Stora E, barnens kusin
28 juni: Svåger V
3 juli: Älskade Eskelesk
och sedan ett låååångt hopp ända till
8 augusti: Lilla Miriliri

Sen är det lugnt ända fram till december, men då kör vi tre stycken, varav två på samma dag!  =D

Kommentera inlägget här: