sisu

Design

Kategori: Allmänt

Åh gud, så sjukt dundertråkigt det är med design! Design på kläder (och med det menar jag märkesplagg hit och dit), design på bilar, design på blogar, gah, jag KRÄKS på design! Det enda jag kan tycka är intressant i designväg är hur barnvagnar ser ut. Det och inget mer!

Anledningen till min lilla kräka är att jag fick en kommentar om att min bloggdesign var tråkig och dålig. Ja, jag vet det, men ORKA lägga tid på att pillra dit ny, snyggare design liksom?! Det är så tråkigt att jag vill gräva ner mig under en hallonbuske bara jag snuddar tanken med tånageln.

Och så var det kritik på att jag hade för långa inlägg med. Visst, det kan jag också köpa, typ mitt gråta-hos-psykologen-inlägg härunder. Men vafasen, jag kan ju inte gärna dela upp det i två delar? Två kapitel? To be continued... Och skulle jag börja kapa mina tankar är det ju inte mina tankar längre.

Nej, att korta ner mina inlägg tänker jag inte göra, däremot kan jag överväga att göra nåt med designen.

Typ, imorgon. Eller år 2014.

KOMMENTARER:

  • Katarina säger:
    2012-06-08 | 06:22:04

    Den som kritiserade längden på dina inlägg borde ta en titt på sina egna. Det enda inlägget som fanns i den bloggen (när jag tittade idag på morgonen) var ju hur långt som helst.



    (Jag antar att du syftar på det som avhandlats i en tråd på FL.)

  • Mona säger:
    2012-06-08 | 11:15:39
    Bloggadress: http://sisu.blogg.se/

    Haha, det tänkte jag inte ens på...! :D Måste nästan in och kolla igen! :D

  • sara säger:
    2012-06-10 | 16:12:34

    Skit i designen, bara du skriver! Långt eller kort, jag vill läsa!

  • Jana säger:
    2012-06-15 | 19:51:33

    Kul att du börja blogga igen, skrattar ofta åt dina tankar :)
    De som tycker att dina inlägg är för långa behöver ju inte läsa, eller?!
    Kram gumman

Kommentera inlägget här: